توافقات رؤسای جمهور امریکا، جاپان و کوریای جنوبی

© AFP 2023 / Jim WatsonПрезидент Южной Кореи Юн Сук Ёль, президент Джо Байден и премьер-министр Японии Фумио Кисида в Кэмп-Дэвиде, штат Мэриленд
Президент Южной Кореи Юн Сук Ёль, президент Джо Байден и премьер-министр Японии Фумио Кисида в Кэмп-Дэвиде, штат Мэриленд - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2023
عضو شوید
روسای جمهور کشور های امریکا جاپان و کوریای شمالی در کمپ دیوید دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش اسپوتنیک، در پایان دیدار رؤسای جمهور کشور های امریکا، جاپان و کوریای جنوبی توافقاتی بین آنها شکل گرفت که در زیر به ۀن اشاره می کنیم:

واشنگتن، توکیو و سئول آماده هستند تا بدون قید و شرط گفتگو را با کوریای شمالی بازگردانند

ایالات متحده، جاپان و کوریای جنوبی پس از نتایج نشست سه جانبه، آمادگی خود را برای بازگرداندن گفتگو با کوریای شمالی بدون پیش شرط اعلام کردند.
رهبران کوریای جنوبی در بیانیه‌ای پس از این اجلاس گفتند: جاپان، کوریای جنوبی و ایالات متحده همچنان متعهد به از سرگیری گفتگو با کوریای شمالی بدون پیش‌شرط هستند.
Президент США Джо Байден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2023
بایدن با رهبران کوریای جنوبی و جاپان دیدار کرد
رهبران همچنین توافق کردند که یک کارگروه سه جانبه برای تقویت همکاری، "از جمله با جامعه بین المللی، برای مقابله با تهدیدات سایبری کوریای شمالی و جلوگیری از دور زدن دیجیتال تحریم ها" ایجاد کنند.

آمریکا، جاپان و کوریای جنوبی آماده کاهش وابستگی به منابع روسیه هستند

رهبران این سه کشور در بیانیه ای اعلام کردند که ایالات متحده، جاپان و کوریای جنوبی آماده اعمال تحریم های هماهنگ علیه روسیه و کاهش وابستگی به منابع انرژی این کشور هستند و در عین حال به حمایت از اوکراین ادامه می دهند.
در این سند آمده است: "ما متعهد می شویم با اعمال تحریم های هماهنگ و حساس علیه روسیه و تسریع کاهش وابستگی به حامل های انرژی روسیه، به حمایت از اوکراین ادامه دهیم.
Лидер КНДР Ким Чен Ын в деревне Пханмунджом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
کیم جونگ اون امریکا را به دلیل ایجاد "نسخه آسیایی ناتو" متهم کرد

آمریکا، جاپان و کوریای جنوبی قصد دارند تمرین نظامی های سه جانبه سالانه برگزار کنند

رهبران این کشور در بیانیه ای مشترک گفتند که ایالات متحده، جاپان و کوریای جنوبی متعهد به برگزاری تمرین نظامی های نظامی سه جانبه بزرگ هر ساله هستند.
در این سند آمده است: "سه کشور ما امروز اعلام می کنند که قصد داریم تمرین نظامی های اسمی سه جانبه سالانه را در محیط های مختلف ( دریایی، زمینی) برگزار کنیم.
جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، فومیو کیشیدا، نخست وزیر جاپان و یون سئوک یول، رئیس جمهور کوریای جنوبی را در اقامتگاه کشورش در کمپ دیوید پذیرایی کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала