قوای مسلح اوکراین شهر دونتسک را با بمب‌های خوشه‌ای بمباران کردند

© Sputnik / Сергей Аверин /  مراجعه به بانک تصاویر حملات راکتی نیروهای اوکراینی به مناطق مسکونی
حملات راکتی نیروهای اوکراینی به مناطق مسکونی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2023
عضو شوید
نمایندگی جمهوری خلق دونتسک می‌گوید، قوای مسلح اوکراین چهار بمب‌ خوشه‌ای در مناطق دونتسک شلیک کردند.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر مرکز مشترک کنترل و هماهنگی مسائل مربوط به جنایات جنگی اوکراین در کانال تلگرامی خود گزارش داد که در عرض پنج دقیقه، نیروهای اوکراینی چهار پرتابه خوشه‌ای را به مناطق مختلف دونتسک شلیک کردند.
در نشریه بیان شده است: "تیر اندازی از سوی تشکیلات مسلح اوکراین در مسیر: 09:25 ثبت شده است: در شهرک نتایلوو - شهر دونتسک (منطقه کویبیشفسکی و کی‌یف): دو گلوله 155 میلی متری (خوشه ای) شلیک شد <...> 09:30 - در شهرک گالیتسینوفکا - شهر دونتسک (منطقه کیروسکی): دو گلوله 155 میلی متری (خوشه‌ای) شلیک شد."
منطقه کویبیشفسکی در غرب دونتسک، کیروفسکی - در جنوب غربی، و منطقه کی‌یفسکی - در قسمت شمالی شهر واقع شده است.
Военнослужащие ВС РФ возле зенитного ракетного комплекса Стрела-10 второго армейского корпуса Южной группировки войск на Южном направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2023
پهپاد بر فراز شهر بلگورود سرنگون شد
قابل یادآوری است که اوکراین به عنوان بخشی از بسته کمک نظامی دیگر، مهمات خوشه ای از ایالات متحده دریافت کرد. آنها توسط یک کنوانسیون بین المللی که توسط 123 کشور تصویب شده است ممنوع شده اند، اما ایالات متحده و اوکراین در میان آنها نیستند. وقتی این بمب ها منفجر می شوند، پرتابه های کوچکتری را به بیرون پرتاب می کنند که برخی از آنها به دلایل فنی کار نمی کنند. آنها تبدیل به مین هایی می شوند که می توانند افراد را تا مدت ها پس از پایان خصومت ها بکشند یا معلول کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала