بهره وری نابجای امریکا از ریاست شورای امنیت برای دستور کار خودخواهانه اش

© AP Photo / John MinchilloDmitri Polyanski, arxiv şəkli
Dmitri Polyanski, arxiv şəkli - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2023
عضو شوید
معاون نخست نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل گفت: ایالات متحده ای امریکا از ریاست شورای امنیت برای پیشبرد برنامه های خودخواهانه ای خود کار می گیرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون نخست نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل در نشستی درباره ای وضعیت کوریای شمالی گفت: "ایالات متحده و متحدان غربی آن از ریاست شورای امنیت سازمان ملل برای پیشبرد برنامه های خودخواهانه و سیاسی خود کار می گیرند".
وی در نشستی درباره ای وضعیت کوریای شمالی گفت: "امروز بار دیگر شاهد تلاش بی شرمانه اعضای شورای امنیت از میان کشورهای غربی و خود ریاست امریکا برای بکارگیری از این شورا برای پیشبرد برنامه های سیاسی خودخواهانه و محدود اش هستیم".
Dmitri Polyanski, arxiv şəkli - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2022
پولیانسکی: فراهم سازی توپخانه به اوکراین، غرب را شریک جنایت های کیف می کند
دیمیتری پولیانسکی، معاون نخست نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل، در نشستی درباره ای کوریای شمالی گفت: اقدامات ایالات متحده برای بحث در مورد وضعیت در کوریای شمالی بی اساس است، این اقدامات تبلیغاتی است و در تضاد با دستور شورای امنیت سازمان ملل است".
وی خطاب به لیندا توماس گرینفیلد، رئیس کنونی شورای امنیت، نماینده دائم امریکا، در جریان نشستی درباره اوضاع کوریای شمالی گفت: "اقداماتی که شما انجام داده اید هیچ مبنایی ندارد، این اقدامات صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و با دستورات شورای امنیت سازمان ملل در تضاد است".
پولیانسکی خاطرنشان کرد، که مسائل حقوق بشر در حیطه اختیارات شورای امنیت نیست و افزود، که نشست درباره کوریای شمالی در ابتدا در پیش نویس برنامه کاری پیشنهادی از سوی ایالات متحده در اوایل ماه اگوستت اعلام نشده بود.
این دیپلمات روس تاکید کرد، که اقدامات امریکا در این زمینه یک تحریک از پیش تعیین شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала