معاون شورای امنیت روسیه: غرب به دنبال سود خود از درگیری در اوکراین است

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Трофейный шведский РПГ FFV AT4 на Международном военно-техническом форуме "Армия-2023"
Трофейный шведский РПГ FFV AT4 на Международном военно-техническом форуме Армия-2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2023
عضو شوید
مدودف: غرب چرخ لنگر نظامی را می چرخاند تا از تامین نیروهای مسلح اوکراین پول دربیاورد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه به خبرنگاران گفت: غرب علاقه‌ای به مذاکره درباره راه‌حل مسالمت‌آمیز در اوکراین ندارد، بلکه به دنبال کسب درآمد هرچه بیشتر برای مجتمع نظامی-صنعتی خود است.

مدودف در جریان بازدید از مجمع آرمیا-2023 گفت: صحبت های آنها در مورد این واقعیت است که وقت آن است که بر سر میز بنشینیم و هر مذاکره ای را در مورد یک موضوع صلح آمیز آغاز کنیم، اینها همه یک موضع حیله گرانه است. آنها این را نمی خواهند. آنها می خواهند به چرخش چرخ طیار نظامی برای کسب درآمد ادامه دهند.

به گفته وی، نظامیان روسی در آتش زدن تجهیزات غربی "بسیار موفق" هستند و به این کار ادامه خواهند داد. معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت که غرب به طور دوره ای "مذاکرات در مورد نیاز به بازگشت به میز مذاکره و یافتن برخی مصالحه ها" را از سر می گیرد.
اما شما باید درک کنید که این تنها بخشی از داستان است و بخش دیگر ماجرا این است که مجتمع نظامی-صنعتی آمریکایی و اروپایی نیز از این بابت پول در می آورند. و برای آنها این راهی است که مدودف توضیح داد که با تامین تجهیزات خود به اوکراین پول زیادی به دست می آورند.
وی در حین بازدید از نمایشگاهی از تسلیحات ضبط شده توسط پرسنل نظامی روسیه طی یک عملیات ویژه، بسیاری از نارنجک انداز های دستی، سیستم های ضد تانک و سلاح های سبک ساخت غرب را مورد بررسی قرار داد. در اینجا همچنین یک پایه اسلحه M777ساخت آمریکا، خودروهای زرهی Hammer و تجهیزات مختلف ارتباطی غربی به او نشان داده شد.
Мужчина фотографирует пулевые отверстия в трофейной бронетехнике на Международном военно-техническом форуме Армия-2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2023
چندرسانه ای
از امریکا تا استرالیا: تجهیزات نظامی توقیف شده در نمایشگاه Army-2023
در یک نمایشگاه باز که خودروهای زرهی دستگیر شده را نشان می‌داد، به مدودف تانک‌های T-64BV و T-72AG اوکراینی، خودروی جنگی پیاده نظام سوئدی CV90-40، و همچنین خودروی زرهی تریتون و نفربر زرهی آمریکایی M-113 نشان داده شد. در همین نمایشگاه، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه خودروی زرهی بوش مستر استرالیایی سوخته، تانک چرخ دار فرانسوی AMX-10RCR و همچنین خودروهای رزمی بریتانیایی هاسکی، ماستیف و AT-105 ساکسون را مورد بررسی قرار داد.
اسپوتنیک خبرگزاری رسمی انجمن ارتش-2023 است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала