خرابکاران اوکراینی هنگام تلاش برای نفوذ به منطقه بریانسک نابود شدند

© Photo / Public relations center of Federal Security ServiceСотрудники ФСБ РФ. Архивное фото
Сотрудники ФСБ РФ. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2023
عضو شوید
سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه تلاش خرابکاران اوکراینی برای ورود به این کشور را متوقف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه گزارش داد، که چهار خرابکار اوکراینی در منطقه بریانسک کشته شدند.
در این بیانیه آمده است: "سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه و نیروهای وابسته به وزارت دفاع روسیه در منطقه مرزی استارودوبسکی در منطقه بریانسک، تلاش یک گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی برای نفوذ به خاک فدراسیون روسیه را خنثی کردند".
Военнослужащие расчета реактивных систем залпового огня Град ВС РФ в зоне проведения СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه خرابکاران اوکراینی که قصد ورود به منطقه بلگورود را داشتند، نابود کردند
در محل درگیری افزون بر جنگ افزارهای خارجی، مواد منفجره، وسایل ارتباطی و ناوبری، پهپادهای FPV با برچسب "مالکیت سرویس امنیت فدرال روسیه" و نمادهای روسی پیدا کردند.
این اداره گفت: "این گواهی بر آماده سازی اقدامات تحریک آمیز و خرابکارانه در خاک روسیه است".
شبه نظامیان اوکراینی پیش از این به مناطق مرزی روسیه حمله کرده بودند. بنابراین، در صبح روز 2 مارچ، یک گروه خرابکار و شناسایی به قلمرو منطقه کلیموفسکی در منطقه بریانسک نفوذ کرد. مهاجمان دست کم به دو خودرو شلیک کردند و هر دو راننده را کشتند. همچنین یک پسر ده ساله نیز زخمی شد.
ولادیمیر پوتین این حمله را یک حمله تروریستی خواند. به گفته سرویس امنیت روسیه، شبه نظامیان به داخل خاک اوکراین فشرده شدند و با آتش توپخانه پوشانده شدند. افزون بر این، در پایان ماه می، خرابکاران اوکراینی از مرز گذشتند و وارد قلمرو منطقه گراورونسکی در پیرامون بلوگورود شدند. ارتش روسیه این حمله را دفع کرد و بیش از 70 شبه نظامی، چهار خودروی زرهی و پنج لاری وانت را نابود کرد. یک نفر از ساکنان روستای کوزینکا کشته و 13 نفر دیگر زخمی شدند. کمیته تحقیق پرونده جنایی را تحت شش ماده از جمله تروریسم باز کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала