جبهه آزادی: ده تن از جنگجویان طالبان را در کابل کشته و زخمی کردیم

© Freedom Front's Twitterیورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا
یورش راکتی جبهه آزادی بالای قطعه واکنش سریع طالبان در کاپیسا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2023
عضو شوید
جبهه آزادی از یورش نیروهایش بر جنگجویان گروه طالبان در شهر کابل خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادی با نشر خبرنامه ای درباره ای یورش امروز نیروهای این جبهه بر جنگجویان گروه طالبان در کابل نوشت: "شکار ملیشه های طالب در خیرخانۀ کابل! مبارزان آزادی ده تن از ملیشه های طالبان را در حوزه یازدهم شهر کابل کشته و زخمی کرده اند".
وقوع انفجار در شهر کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2023
یورش بر یک پاسگاه گروه طالبان در شهر کابل
این جبهه در ادامه نوشته است: "نزدیکای ساعت ۸:۲۵ دقیقه شام امروز مؤرخ ۲۵ اسد ۱۴۰۲ خورشیدی، مبارزین جبهه آزادی افغانستان با انجام یک یورش چریکی برق‌آسا بالای پاسگاه طالبان مزدور در ساحۀ پنجشیروات حوزه یازدهم شهرکابل، ۴ طالب اشغالگر را به هلاکت رسانده و شش تن از ملیشه های این گروه به شمول یک سردستۀ آنان را زخمی کرده اند".
این جبهه تاکید کرده است: "هدف از این یورش چریک های جبهه آزادی که با استفاده از سلاح های سبک ‌‌و سنگین بشمول موشک آر پی جی انجام شده، یک پست بازرسی طالبان مزدور بود که همواره جوانان را بخاطر پوشش لباس و قیافه، از موتر ها پایین کرده مورد ضرب ‌‌و شتم قرار میدادند".
در پایان این خبرنامه آمده است: "بر بنیاد اطلاعات استخباراتی سربازان گمنام آزادی، طالبان مستقر در این پایگاه تنها در دو هفته گذشته ۷ نیروی امنیتی را در این پاسگاه از موتر پایین کرده و به بهانه های مختلف و به شکنجه گاه فرستاده بودند".
یادآوری می کنیم، که دیروز دومین سال چیرگی گروه طالبان بر افغانستان بود و تاکنون بیش از ده جبهه در برابر این گروه اعلام موجودیت کرده اند، اما تنها جبهه مقاومت و آزادی در جریان این دو سال با گروه طالبان داشته اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала