پوتین: روسیه از همکاری نظامی-فنی با تمام کشور هایی که از استقلال خود دفاع می کنند استقبال می کند

© Sputnik / Aleksey Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر II Cаммит и форум "Россия - Африка". Пленарное заседание
II Cаммит и форум Россия - Африка. Пленарное заседание - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2023
عضو شوید
پوتین برای پوتین برای شرکت کنندگان در مجمع "Army-2023" سخنرانی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در پیامی ویدیویی خطاب به شرکت‌کنندگان در مجمع نظامی-فنی Army-2023 گفت: روسیه برای تعمیق همکاری‌های فناوری و همکاری‌های نظامی-فنی با سایر کشورها، با همه کسانی که از استقلال و توسعه خود دفاع می‌کنند، استقبال می کنند.
پوتین گفت: دروازه روسیه برای تعمیق شراکت برابر، فناورانه و همکاری نظامی-فنی با سایر کشورها، که از منافع ملی و مسیر مستقل توسعه خود دفاع می کند، باز است. وی ایجاد یک سیستم امنیتی برابر و غیرقابل تجزیه را که به طور قابل اعتمادی از هر کشور های محافظت می کند را اساساً مهم میداند".
به گفته رئیس جمهور روسیه پوتین: 80 سازمان خارجی محصولات خود را در انجمن ارتش به نمایش می گذارند.
БМП M2 Bradley - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تجهیزات ارسالی ناتو به اوکراین در نمایشگاه Army-2023 روسیه
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در سخنانی خطاب به شرکت کنندگان در مجمع ارتش، گفت که بازار محصولات با استفاده از هوش مصنوعی در فدراسیون روسیه در حال رشد است.
رئیس جمهور روسیه در پیام تصویری خود گفت: "ما پیشنهاد می کنیم به محصولات غیرنظامی نوآورانه شرکت های صنایع دفاعی خود توجه کنیم. اینها شامل قایق ها و هلیکوپترها، تانک های آبی و هواپیماهای بدون سرنشین هستند. همچنین خاطرنشان می کنم که امسال برنامه تجاری این انجمن، متشکل از 250 رویداد مجتمع نظامی-صنعتی و توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی متنوع سازی شده است. روسیه چیزی برای ارائه در این زمینه‌های پیشرفت و امیدوارکننده دارد."
پوتین گفت: سال به سال، ما بازار رو به رشدی برای محصولاتی داریم که از فناوری های هوش مصنوعی استفاده می کنند.
مجمع بین‌المللی نظامی-فنی "Army-2023" در پارک "پاتریوت" در کوبینکا نزدیک مسکو از 14 تا 20 آگوست تحت نظارت وزارت دفاع روسیه برگزار می‌شود. اسپوتنیک خبرگزاری رسمی این رویداد است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала