پهپادهای ارزان قیمت مورد نیاز اوکراین در ایالات امریکا تولید نمی شود

© Depositphotos.com / crazymediaПилот в окружении дронов
Пилот в окружении дронов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2023
عضو شوید
آستین گری، افسر اطلاعاتی سابق قوای بحری ایالات متحده که اکنون در یک کارخانه هواپیماهای بدون سرنشین کار می کند، گفت که ایالات متحده پهپادهای ارزان قیمت مورد نیاز اوکراین را به شکل وسیع تولید نمی کند.
به گزارش اسپوتینک، آستین در مجله وال استریت نوشت: شرکت های امریکایی پهپادهای یکبار مصرف ارزانی که قوای اوکراینی به آن نیاز دارند را به صورت وسیع تولید نمی کنند.
به گفته این نشریه، قیمت اولیه پهپادهای پیشرفته امریکایی حدود 16 هزار دالر است.
Барражирующие боеприпасы производства IAI - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2023
دو پهپاد اوکراینی در حومه مسکو سرنگون شد
همانطور که گری اشاره می‌کند، تعدادی از شرکت‌های امریکایی آزمایش پهپادها را در اوکراین متوقف کرده‌اند، زیرا شرایط در میدان نبرد برای آنها بسیار دشوار است و نمی توانند به طور عادی فعالیت کنند.
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کر:، "هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد". وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف اظهار داشت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، "شامل نه تنها تامین تسلیحات، بلکه همچنین آموزش پرسنل در خاک بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها" دخالت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала