دریافت نخستین داده ها از لونا-25

© Photo / Roscosmos「ルナ25号
「ルナ25号 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.08.2023
عضو شوید
دانشمندان نخستین داده ها را از ابزار ایستگاه "لونا-25" دریافت کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی روسکاسموس روز یکشنبه به خبرنگاران گفت، که ابزارهای علمی ایستگاه لونا-25 که به ماهواره طبیعی زمین پرواز می کند روشن شد و نخستین اندازه گیری ها را انجام داد، دانشمندان پردازش داده های به دست آمده را آغاز کردند.
Запуск ракеты-носителя Союз-2.1б с разгонным блоком Фрегат и автоматической станцией Луна-25 с космодрома Восточный - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2023
"لونا-25" نخستین اصلاح مسیر پرواز به ماه را انجام داد
در این گزارش آمده است: "امروز، نخستین راه‌اندازی مجموعه تجهیزات علمی توسعه‌یافته از سوی انستیتوت پژوهش های فضایی اکادمی علوم روسیه در شرایط پرواز فضایی انجام شد".
خاطرنشان می شود، که اطلاعات تله متری سرویس از همه دستگاه ها نشان می دهد که آنها به طور عادی کار می کنند. نخستین داده های اندازه گیری پرواز به ماه دریافت شده است و تیم علمی پروژه پردازش آنها را آغاز کرده است.
روسکاسموس تصریح کرد، که ایستگاه خودکار لونا-25 که در 11 اگوست از کیهان‌دروم وستوچنی/شرقی پرتاب شد، به پرواز خود به ماه ادامه می‌دهد. تمام سیستم های ایستگاه اتوماتیک به طور معمول کار می کنند، ارتباط با آن پایدار است، تعادل انرژی مثبت است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала