- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

قطعه نظامی "جنوب" مرکز مزدوران ارتش اوکراین و ترمینال استارلینک را یکجای نابود کرد

© Sputnik / Viktor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر Артиллерия ЛНР ведет обстрел ВСУ с окраин Попасной
Артиллерия ЛНР ведет обстрел ВСУ с окраин Попасной - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2023
عضو شوید
گروه " جنوب" نیروهای مسلح روسیه ترمینال استارلینک و مرکز مزدوران خارجی ارتش اوکراین را منهدم کردند.
به گرازش اسپوتنیک، وادیم آستافیف، رئیس مرکز مطبوعاتی گروه یوگ (جنوب) در کانال تلگرامی این وزارت دفاع روسیه گفت: خدمه سیستم های راکتی پرتاب چندگانه گروه نیروهای یوگ سامانه ارتباطی ماهواره ای استارلینک را به همراه پست فرماندهی مزدوران خارجی را منهدم کردند.
آستافیف در ادامه با اشاره ویدئویی که در کانال تلگرامی وزارت دفاع فدراسیون روسیه منتشر شده است، گفت: خدمه سیستم راکتی پرتاب چندگانه تورنادو-اس، پست فرماندهی واحد مزدوران خارجی را یکجای با ترمینال ارتباطی استارلینک در نیکولایوکا منهدم کردند و همچنین حمله موشکی به اردوگاه خیمه‌ای دشمن در نزدیکی دهات رایسکویه انجام دادند.
علاوه بر این، به گفته آستافیف، هواپیماهای این گروه به نقطه استقرار موقت و انبار مهمات سومین کندک تهاجمی مجزای نیروهای مسلح اوکراین در منطقه بلایا گورا حمله کردند. همچنین جنگنده بمب افکن های سوخو-34 محل تجمع نیروی انسانی دشمن در بوگدانوفکا و وسیولوی، منطقه تمرکز ذخیره کندک 24 مکانیزه مجزای نیروهای مسلح اوکراین در نوگورودسکی، پست فرماندهی و دیده بانی و پارکینگ سلاح ها را مورد اصابت قرار دادند. و تجهیزات نظامی تیپ 110 مکانیزه مجزای نیروهای مسلح اوکراین در آودیوکا. هواپیمای حمله زمینی Su-25 به تمرکز نیروی انسانی دشمن در بلوگروفکا، دیسپوتبل و کراسنوگروفکا برخورد کرد.
Работа мобильной группы быстрого реагирования в зоне СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.08.2023
14 پهپاد اوکراینی در کریمه سرنگون شدند
وی تصریح کرد که در بخشی از نبرد ضد باطری، یک خمپاره 82 میلی متری در ایوانو دریوکا و هفت خمپاره 120 میلی متری در ورخنکامنسکی، نیکولایفکا، آودیوکا و مارینکا منهدم شد. همچنین هویتزرهای آمریکایی M777 در اوزاریانوفکا و اوستروم، یک توپخانه خودکششی آکاتسیا در منطقه کلشچفکا و دو هویتزر D-20 در یاسنوبردوفکا و مارکوو مورد اصابت قرار گرفتند.
آستافیف تاکید کرد: خدمه سامانه شعله افکن سنگین (توس-1آ) Solntsepek به نوبه خود شکست توپخانه ای به نیروی انسانی اولین گردان تیپ 109 جداگانه دفاع ارضی نیروهای اوکراینی در منطقه کراسنوگروفکا وارد کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала