حمله هوایی اوکراین در مسکو خنثی گردید

© Photo / U.S. ArmyЗенитно-ракетный комплекс Patriot
Зенитно-ракетный комплекс Patriot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2023
عضو شوید
امروز در حریم هوایی مسکو پهپاد مشاهده شد که در نتیجه فعالیت سیستم دافع هوا روسیه، این پهپاد تهاجمی ساقط گردید.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی سوبیانین شهر دار مسکو در این ارتباط اظهار داشت با ساقط شدن پهپاد تعرضی اوکراین هیچ نوع خطر و خسارات با خود نداشت، زیرا توسط نیروهای دافع هوا مسکو منهدم گردید.
وزارت دفاع روسیه در این ارتباط گفت: امروز رژیم کیف بار دیگر تصمیم گرفت مسکو را تحت حمله پهپاد قرار دهد که توسط دستگاه دافع هوا در محل جنگلی غرب شهر مسکو ساقط گردید.
گفته شده است که در نتیجه این حمله هوایی به کسی آسیب نرسیده است.
Беспилотник, найденный в районе Ногинска - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2023
یک پهپاد با موتور امریکایی در نزدیکی مسکو سقوط کرد
سرگئی سوبیانین، شهردار پایتخت در یک کانال تلگرامی اعلام کرد: دستگاه دافع هوا یک پهپاد را در شمال غربی مسکو منهدم کرد، لاشه هواپیما در منطقه خاکریز Karamyshevskaya سقوط کرد. این نشریه می گوید: "تلاش برای پرواز بر فراز شهر یک هواپیمای بدون سرنشین انجام شد. در نتیجه فعالیت دافع هوا، آن از بین رفت. در اثر ریزش آوار در منطقه خاکریز Karamyshevskaya به کسی آسیب نرسید."
شهردار افزود این حمله خسارت جدی به دنبال نداشته است، اورژانس در محل مشغول به کار هستند. به نوبه خود، وزارت دفاع تصریح کرد که آنچه اتفاق افتاد تلاش رژیم کیف برای حمله به یک شی در قلمرو مسکو با پهپاد بود. این پهپاد با استفاده از جنگ الکترونیک سرکوب شد و در جنگل سقوط کرد. پیش از این شاهدان عینی گزارش داده بودند که انفجار در منطقه خاکریز Karamyshevskaya رخ داده است. آنها خاطرنشان کردند که شیشه‌های خانه‌ها می‌لرزید، زنگ آلارم به صدا درآمد. ساکنان در شبکه های اجتماعی عکس ها و فیلم های را با ابری از دود سفید و همچنین با خودروهای خدمات ویژه و امدادگران منتشر کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала