ارتش اوکراین مجبور به تغییر تاکتیک های تهاجمی شد

© AP Photo / Evgeniy MaloletkaУкраинские военнослужащие ведут огонь из гаубицы M777. Архивное фото
Украинские военнослужащие ведут огонь из гаубицы M777. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2023
عضو شوید
زمان حمله نیروهای مسلح اوکراین به دلیل تغییر اجباری تاکتیک ها در حال افزایش است.
به گزارش اسپوتنیک، پولیتیکو به نقل از مشاور وزیر دفاع اوکراین یوری ساک، می‌نویسد، مشاور وزیر دفاع اوکراین، اوکراین مجبور شد تاکتیک های ضد حمله را تغییر دهد، به همین دلیل شرایط آن در حال افزایش است.
این روزنامه می‌گوید: "ساک اذعان کرد که نیروهای کی‌یف تاکتیک‌های خود را برای محافظت از نیروها و حفظ تجهیزات تغییر دادند، که این باعث افزایش زمان برای یک پیشرفت احتمالی شد".
به گفته مشاور وزیر، هیچ کس زمان مشخصی از عملیات در چارچوب ضد حمله را پیش بینی نمی کند. وی افزود: "وضعیت دشوار است، اما مهم‌ترین چیز این است که ابتکار عمل در سمت ماست.
ائتلاف تحت رهبری آمریکا پهپاد سوریه را ساقط کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2023
حملات اوکراین به دو شهرک های روسیه و شهر سواستوپل
ضد حمله اوکراین در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و اول از همه زاپوروژیا در 4 جون آغاز شد. کی‌یف قطعه های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به جنگ پرتاب کرد.
همانطور که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 21 جولای اعلام کرد، نیروهای اوکراینی هیچ نتیجه ای ندارند و متصدیان غربی به وضوح از روند این عملیات ناامید شده اند. به گفته وی، "نه منابع عظیم پمپاژ شده، نه تأمین سلاح، تانک، توپخانه، خودروهای زرهی، موشک، و نه اعزام هزاران مزدور و مستشار" به کی‌یف کمک نمی‌کند.
در 4 اگست، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که از آغاز "ضدحمله"، در جون الی جولای، نیروهای اوکراینی بیش از 43 هزار نفر و بیش از 4.9 هزار سلاح را از دست داده اند. در میان تجهیزات منهدم شده اوکراینی 26 هواپیما، 9 هلیکوپتر، 1831 موتر زرهی شامل 25 تانک لئوپارد آلمانی، هفت تانک چرخدار AMX فرانسوی و 21 موترهای جنگی پیاده نظام امریکایی بردلی وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала