سیستم دفاع هوایی روسیه دو پهپاد اوکراینی را در مسکو رهگیری و سرنگون کرد

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие зенитного ракетного полка, созданного в Лунинецком районе Брестской области для усиления системы ПВО Белоруссии на белорусско-украинской границе
Военнослужащие зенитного ракетного полка, созданного в Лунинецком районе Брестской области для усиления системы ПВО Белоруссии на белорусско-украинской границе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2023
عضو شوید
شهردار مسکو: پدافند هوایی دو پهپاد را که در تلاش برای نفوذ به مسکو بودند سرنگون کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی سوبیانین، شهردار پایتخت روسیه، اعلام کرد که نیروهای پدافند هوایی دو پهپاد را در منطقه مسکو که قصد پرواز به مسکو را داشتند، سرنگون کردند.
وی در کانال تلگرامی خود نوشت: "تلاشی برای پرواز بر فراز شهر دو پهپاد رزمی صورت گرفت. هر دو توسط پدافند هوایی سرنگون شدند. یکی در منطقه دوموددووو و دومی در منطقه بزرگراه مینسک."
Барражирующие боеприпасы производства IAI - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2023
دو پهپاد اوکراینی در حومه مسکو سرنگون شد
سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه نیز گزارش داده است که: "سیستم‌های پدافند هوایی دو پهپاد را منهدم کردند. در نتیجه حمله تروریستی خنثی‌شده، هیچ تلفات و خسارتی در پی نداشت."
این اولین تلاش اخیر نیروهای مسلح اوکراین برای حمله به منطقه پایتخت با هواپیماهای بدون سرنشین نیست. در 6 آگوست، وزارت دفاع از انهدام یک پهپاد اوکراینی توسط سامانه های پدافند هوایی در منطقه پودولسکی در منطقه مسکو خبر داد.
در شب اول آگوست نیز رژیم کی یف سعی کرد با سه پهپاد به اشیایی در مسکو و منطقه مسکو حمله کند. دو پهپاد پدافند هوایی را بر فراز مناطق اودینتسوو و نارو-فومینسک منهدم کردند، یکی توسط جنگ الکترونیک سرکوب شد و به برج شهر مسکو سقوط کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала