تمسخر زلنسکی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی پس از عکس گرفتن با شبیه ساز اف-16

© AP Photo / Matthias SchraderПрезидент Украины Владимир Зеленский выступает во время пресс-конференции в Берлине, Германия
Президент Украины Владимир Зеленский выступает во время пресс-конференции в Берлине, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2023
عضو شوید
کاربران تویتر رئیس جمهور اوکراین را پس از عکس گرفتن با شبیه ساز اف-16 را مورد انتقاد قرار دادند.
به گزارش اسپوتنیک، کاربران تویتر به این خبر که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین شبیه ساز پرواز ویژه اهدایی جمهوری چک برای آموزش خلبانان هواپیماهای اف 16 را آزمایش کرده است، واکنش منفی نشان دادند.
یکی از کاربران به نام YCell نوشت: "شکوه به زوال عقل!".
U.S. Air Force F-16 Fighting Falcon - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2023
ارزیابی بلینکن درباره ای زمان تحویل جنگنده های اف-16 به کیف
پر پلانز افزود: "شما مقصر اصلی جنگ هستید، به امریکایی ها فروختید، روسیه را تهدید کردید و اکنون تاوان پیامدهای آن را می پردازید. تاریخ درباره شما و اوکراین نیز قضاوت خواهد کرد".
غازی بوسلمی نظر خود را چنین به اشتراک گذاشت: "زلنسکی اوکراین را به کسانی می فروشد که بیشترین پول را می پردازند".
سوفیا جولیت گفت: "واقعیت بی رحمانه است".
خوانندگان در پایان گفتند: "اوکراین هرگز پیروز نخواهد شد".
همانطور که سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، ایالات متحده و ماهواره های ناتو آن خطر درگیری مسلحانه مستقیم با روسیه را ایجاد می کنند و این مملو از پیامدهای فاجعه بار است. به گفته وی، حضور جنگنده‌های اف-16 با قابلیت حمل سلاح هسته‌ای در کیف، از سوی روسیه به عنوان تهدیدی از سوی غرب در حوزه هسته‌ای تلقی خواهد شد.
یادآوری می کنیم، که در 8 اگوست، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، آموزش خلبانان اوکراینی بر روی جت های جنگنده F-16 توسط متحدان غربی کیف را تایید کرد. پنتاگون خاطرنشان کرد، که روند آموزشی توسط دانمارک و هالند هدایت می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала