اعلام بسته ای کمک نظامی جدید امریکا برای اوکراین

© Photo / U.S. Air Force / Roland BalikПогрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США
Погрузка военной помощи для Украины на авиабазе Довер, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2023
عضو شوید
وزارت خارجه امریکا اعلام کرد، که این هفته بسته جدید کمک نظامی به اوکراین را اعلام خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا روز سه شنبه گفت، که ایالات متحده بسته کمک نظامی جدیدی به اوکراین را در هفته روان اعلام خواهد کرد.
او در یک نشست توجیهی گفت: "ما به تامین توپخانه و تسلیحات اوکراین ادامه می دهیم. ما در اواخر این هفته اطلاعیه های جدیدی درباره کمک های اضافی که قصد داریم به اوکراین ارائه کنیم، خواهیم داشت".
Вид на здание Пентагона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2023
پنتاگون: دولت امریکا دست کم 6 میلیارد دالر برای ادامه کمک به اوکراین در اختیار دارد
در همان زمان، میلر از افشای جزئیات در مورد محتوای بسته کمکی جدید و همچنین سامانه های موشکی احتمالی جدید که مورد بحث واشنگتن و کیف است، خودداری کرد.
یادآوری می کنیم، که روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد، که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف اظهار داشت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، از جمله نه تنها تامین تسلیحات، بلکه آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها، دخالت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала