کلوپ ویدیو

یک انفجار در بندر ترکیه در زمان بارگیری یک کشتی غلات رخ داد + ویدیو

© AP Photo / Asriran.comДым от взрыва на нефтеперерабатывающем заводе в Тегеране
Дым от взрыва на нефтеперерабатывающем заводе в Тегеране - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2023
عضو شوید
رسانه ترک: انفجاری در بندر درینجه ترکیه هنگام بارگیری غلات در کشتی رخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سی‌ان‌ان ترک، هنگام بارگیری کشتی با غلات، انفجاری در بندر درینجه ترکیه بزرگترین بندر تجاری ترکیه(واقع در دریای مرمره) رخ داد.
خبرنگار این کانال گفت: "مشخص شد که انفجار در یکی از بالابرها رخ داده است، احتمالاً زمانی که کشتی با غلات بارگیری شده است. بالابرها مرتباً بررسی می شدند، مقامات هنوز اعلام نکرده اند که آیا انفجار ممکن است به دلیل فشرده شدن گاز رخ داده باشد."
یک منبع در سافی پورت، اپراتور این بندر، به اسپوتنیک گفت: انفجاری که در نزدیکی بندر بزرگ تجاری درینجه در غرب ترکیه به وقوع پیوست، جریان کار در این بندر را مختل نکرد.
پیش از این رسانه های ترکیه گزارش داده بودند که این انفجار حدود ساعت 14:40 به وقت محلی در نزدیکی بندر درینچه در کوجایلی در شرق استانبول رخ داده است. این انفجار در شهر نزدیک گلجوک احساس شد. ابرهای دود پس از انفجار از نقاط مختلف شهر قابل مشاهده است، نیروهای آتش نشانی و آمبولانس و همچنین گروه های ضد تروریستی به محل کشیده شده اند.
شهردار درینچه خبر داد که در نتیجه انفجار در بندر، قسمت کانتینر آسیب ندیده است، چندین بالابر آسیب دیده است، آنها از غلات تخلیه می شوند.
تعداد مجروحان انفجار در بندر ترکیه به 10 نفر رسید مقامات ترکیه معتقدند علت حادثه در بندر درینجه "انفجار گرد وغبار غلات" هنگام بارگیری در کشتی بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала