سرویس امنیت اوکراین اعتراف کرد که حمله به نفتکش روسی را سازماندهی کرده است

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Нефтяные танкеры на рейде в Цемесской бухте
Нефтяные танкеры на рейде в Цемесской бухте - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2023
عضو شوید
سرویس امنیت اوکراین اعتراف کرد که حمله به نفتکش روسی "سیگ" در تنگه کرچ را سازماندهی کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از یک منبع در سرویس امنیت اوکراین SBU گزارش داد این سرویس یک حمله شبانه به نفتکش روسی "سیگ" در بخش جنوبی تنگه کرچ را سازماندهی کرد.
روسموریچفلوت Rosmorrechflot گزارش داد که نفتکش روسی "Sig" در حال پمپاژ از آب است، کشتی شناور است، در نتیجه حمله یک پهپاد دریایی در موتورخانه در قسمت جنوبی تنگه کرچ سوراخ شده است. Rosmorrechflot تصریح کرد که نفتکش آسیب دیده در قسمت جنوبی تنگه کرچ، در ورودی تنگه قرار دارد.
منبع سرویس امنیت اوکراین گفت: "SBU یک نفتکش بزرگ روسی SIG را در شب منفجر کرد که در حال انتقال سوخت برای نیروهای روسیه بود." وی خاطرنشان کرد که این عملیات از قبل بر اساس "سناریوی کلاسیک" انجام می شد و از یک قایق بدون سرنشین با 450 کیلوگرم TNT برای حمله استفاده شد.
این منبع افزود: نفتکش پر از سوخت بود، بنابراین آتش سوزی از دور قابل مشاهده بود.
Памятник затопленным кораблям в Севастополе, Крым - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2023
حمله پهپادی به نفتکش روسی در منطقه پل کریمه + عکس
سرویس مطبوعاتی کانال تلگرامی SBUبه نقل از وی گفت: علاوه بر این، چنین عملیات ویژه ای "در آب های سرزمینی اوکراین و کاملا قانونی است." واسیلی مالیوک، رئیس سرویس امنیت اوکراین (SBU)، در توضیح حملات پهپادهای سطحی به کشتی‌های روسی، گفت: "هر گونه "پاپ" که با کشتی‌های فدراسیون روسیه یا پل کریمه رخ دهد، یک حمله است. گامی کاملاً منطقی و مؤثر "در رابطه با دشمن".
در ماه جولای، مالیوک گفت که کارمندان اداره ای که وی ریاست آن را بر عهده داشت، پشت انفجار پل کریمه در پاییز گذشته بودند.
در شب 17 جولای، مقامات کی‌یف با دو هواپیمای بدون سرنشین سطحی به پل کریمه حمله کردند. کمیته تحقیقات روسیه پرونده جنایی را تحت عنوان "اقدام تروریستی" تشکیل داد. این انفجار به قسمت جاده پل آسیب زد، دختر زخمی شد و پدر و مادرش جان باختند. حرکت قطارها روی پل در همان روز بازیابی شد، ترافیک دو طرفه در یک طرف پل قرار است در 15 سپتامبر و از سوی دیگر تا 1 نوامبر راه اندازی شود. کامیون هایی که به کریمه و از کریمه سفر می کنند از گذرگاه کشتی کرچ و کریدور زمینی از طریق مناطق جدید فدراسیون روسیه استفاده می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала