اعتراف تکان دهنده زلنسکی درباره فشارهای غرب

© AP Photo / Vadim GhirdaПрезидент Украины Владимир Зеленский
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2023
عضو شوید
رسانه امریکایی: زلنسکی اعتراف کرد که غرب او را برای مذاکره با مسکو تحت فشار قرار خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه امریکایی می نویسد ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین می داند که غرب او را مجبور خواهد کرد که وارد مذاکرات صلح با مسکو شود.
روز چهارشنبه، زلنسکی به دیپلمات‌های خود گفت که با افزایش فشار برای یافتن راه‌هایی برای مذاکره درباره مذاکرات صلح در ماه‌های آینده، وضعیت حتی دشوارتر خواهد شد.
نویسندگان این مطلب همچنین خاطرنشان کردند که دولت اوکراین با مشکل حفظ حمایت غرب مواجه است، زیرا ضد حمله طاقت فرسا، خونین و پرهزینه نیرو های مسلح روسیه UAFبه یک نقطه عطف جدی منتهی نشده است و کی یف باید متحدان جدیدی برای ادامه جنگ پیدا کند.
پیشتر گزارش شده بود که عربستان سعودی قصد دارد در روزهای 5 تا 6 اگست در جده در مورد اوکراین مذاکراتی داشته باشد که در آن نمایندگان حداکثر 30 کشور دعوت خواهند شد، بجز روسیه. تعدادی از کشورها از جمله ایالات متحده، بریتانیا، آفریقای جنوبی، پولند و اتحادیه اروپا قبلاً مشارکت خود را تأیید کرده اند. وزارت امور خارجه چین روز جمعه اعلام کرد که لی هوی، نماینده ویژه چین در امور اوراسیا نیز در نشستی با موضوع اوکراین در عربستان سعودی شرکت خواهد کرد. آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک، گفت که دولت او بدون روسیه در مذاکرات شرکت نخواهد کرد.
ضد حمله اوکراین از 4 تا 5 جون در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و زاپوروژیه آغاز شد. فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین تیپ هایی را که توسط متخصصان ناتو آموزش دیده بودند و مجهز به تجهیزات غربی بودند به نبرد پرتاب کرد. با این حال، همانطور که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه اشاره کردند، نیروهای اوکراینی در هیچ یک از بخش های جبهه موفق نبوده اند و متحمل خسارات سنگینی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала