کرملین درباره وضعیت معامله غلات اظهار نظر کرد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Пункт разгрузки зерна в Мелитополе
Пункт разгрузки зерна в Мелитополе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2023
عضو شوید
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می‌گوید، ایالات متحده امریکا باید به اجرای بخشی از معامله غلات در مورد روسیه کمک کند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که ایالات متحده باید اجرای مفاد توافق غلات با روسیه را تسهیل کند و نه اینکه فقط وعده بدهد.
پسکوف گفت: "امریکایی ها نیازی به تامین امنیت ندارند. امنیت در چارچوب معامله غلات بدون امریکایی ها ارائه شد. امریکایی ها در صورت تمایل باید کمک کنند تا بخشی از معامله غلات مربوط به روسیه انجام شود. قول ندهید که به آن فکر می‌کنند، بلکه به آن عمل کنید. به محض انجام این کار، بلافاصله تراکنش از سر گرفته می شود. این مسئله قبلا بارها توسط ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مطرح شده است."
ابتکار دریای سیاه، که در 22 جولای 2022 توسط نمایندگان روسیه، ترکیه، اوکراین و سازمان ملل امضا شد، شامل صادرات غلات و مواد غذایی اوکراینی و همچنین کودهای شیمیایی از طریق دریای سیاه از سه بندر از جمله اودسا است.
Старт уборки зерновых культур в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2023
گفت و گوی معاونان وزارت خارجه روسیه و ترکیه درباره ای پیامدهای لغو قرارداد غلات
قرارداد غلات در 18 جولای امسال متوقف شد، روسیه مخالفت خود را با تمدید آن به ترکیه، اوکراین و سازمان ملل اعلام کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیش از این خاطرنشان کرده بود که با وجود تلاش‌های سازمان ملل، مفاد توافق با روسیه عملی نشد، زیرا کشورهای غربی به وعده‌های خود عمل نمی‌کردند.
پوتین بارها خاطرنشان کرده است که غرب بیشتر غلات اوکراین را به کشورهای خود صادر می کند و هدف اصلی این معامله یعنی تامین غلات به کشورهای نیازمند از جمله کشورهای افریقایی، هرگز محقق نشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала