مهاجران افغان در پولند بعد از تعقیب و گریز بازداشت شدند

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر Польские пограничники наблюдают за лагерем беженцев из Афганистана на белорусско-польской границе возле деревни Уснар-Дольное
Польские пограничники наблюдают за лагерем беженцев из Афганистана на белорусско-польской границе возле деревни Уснар-Дольное - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2023
عضو شوید
ماموران مرزی پولند پس از تعقیب و گریز اتوبوسی را با مهاجران غیرقانونی بازداشت کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مرزبان پولندی: اتوبوس حامل مهاجران غیرقانونی در یکی از جاده های پولند در جنوب این کشور با موتر مرزبانان تصادف کرده و قصد فرار از صحنه جرم را داشت.
آنا میخالسکا، دبیر مطبوعاتی سرویس مرزی پولند، توضیح داد: "آزار و اذیت اتوبوس با مهاجران در واقع از مرز با اسلواکی ادامه یافت. ماشین در بزرگراه محلی "زاکوپیانکا" در منطقه میسلنیتسکی عصر پنجشنبه متوقف شد، راننده اتوبوس متوقف نشد و تمام الزامات را نادیده گرفت. خودروی متوقف شده در انتقال مهاجران غیرقانونی نقش داشته است."
همچنین گزارش شده است که این اتوبوس برای جابجایی افراد مناسب نبوده، 28 اتباع خارجی از جمله 26 شهروند ترکیه و دو تبعه افغانستان در قسمت بار تردد می کردند. در میان آنها 12 کودک بودند. کوچکترین آنها حدود یک ساله و بزرگترین آنها 17 ساله است.
در این بیانیه آمده است: "در این رویداد به هیچ یک از مهاجران آسیبی نرسیده است."
به گفته دوروتا کوندزیولکا، دبیر مطبوعاتی فرمانده پولیس، "اطلاعات اولیه حاکی از آن است که اقامت این افراد در پولند و همچنین عبور از مرز غیرقانونی بوده است."
Лагерь нелегальных мигрантов на белорусско-польской границе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2023
حدود 100 مهاجر غیرقانونی از افغانستان، یمن و سوریه در نزدیکی مینسک بازداشت شدند
راننده متواری شد و تحت تعقیب است. در حال حاضر اقداماتی برای بازداشت وی از جمله با استفاده از پهپاد و سگ سرویس در جریان است.
نماینده سرویس مرزی خاطرنشان کرد که مسیر مهاجران مشخص می شود اما به احتمال زیاد آنها به سمت آلمان می رفتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала