افزایش حملات روزانه قوای مسلح اوکراین به شهر بلگورود روسیه

© Sputnik / Taisia Liskovets /  مراجعه به بانک تصاویر Здание, разрушенное в результате атаки ДРГ, в Белгородской области
Здание, разрушенное в результате атаки ДРГ, в Белгородской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2023
عضو شوید
فرماندار گلادکوف: قوای مسلح اوکراین 102 گلوله به سمت شش منطقه در شهر بلگورود شلیک کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو گلادکوف، والی اوکراین در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که ارتش اوکراین در روز گذشته شش منطقه مرزی شهر بلگورود را گلوله باران کرد و بیش از صد گلوله شلیک کرد.
در نشریه بیان شده است: "در شهر بلگورود در روستای ژوراولوکا، دو بمب از یک هواپیماهای بدون سرنشین پرتاب شد، یک بار دشمن با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین حمله کرده است. 20 گلوله توپ به سمت روستای شچتینوفکا، هر کدام 5 گلوله به سمت روستای والکوفسکی و روستای ناوموفکا شلیک شد. در روستای نخوتیوکا، یک دستگاه انفجاری از هواپیماهای بدون سرنشین پرتاب شده است."
گلادکوف گفت: "در منطقه شهری شبکینسکی، هفت گلوله هاوان به سمت روستای موروم، شش گلوله هاوان به روستای نووایا تاولژانکا و پنج گلوله به سمت مزرعه مارینو شلیک شد. بر اثر این گلوله باران به هیچ یک از شهرک های منطقه تلفات و خسارت وارد نشده است."
Тренировка теробороны в Белгородской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2023
چندرسانه ای
تمرینات نیروهای دفاع در شهر بلگورود روسیه
در مجموع 102 گلوله به سمت شهرک های منطقه شلیک شد. علاوه بر این، روستایی در شهر بلگورود مورد حمله یک هواپیمای بدون سرنشین کامیکازه قرار گرفت.
شدت گلوله باران در این منطقه همچنان بالاست و برای مقایسه، حدوسط در ماه جولای 87 گلوله در روز بود، در حالی که در سه روز اول اگیست، این قلمرو به طور متوسط ​​107 بار در روز گلوله باران شد.
از 11 اپریل 2022، سطح بالایی از تهدید تروریستی در منطقه بلگورود تنظیم شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала