آلمان سرعت تحویل تسلیحات وعده داده شده به اوکراین را کاهش می دهد

ماردر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2023
عضو شوید
رسانه های آلمانی: آلمان تحویل تسلیحات وعده داده شده در ماه می در دیدار شولز با زلنسکی را به تاخیر انداخت.
به گزارش اسپوتنیک، یک رسانه آلمانی با استناد به لیست به روز رسانی هفتگی وزارت دفاع آلمان ادعا می کند که آلمان در حال کند کردن عرضه تسلیحات وعده داده شده به اوکراین است.
گرگور شوونگ، روزنامه نگاری که این تحقیق را انجام داد، می نویسد: "اگر آنچه را که پس از دیدار زلنسکی در ماه می، زمانی که بسته بزرگ کمک نظامی اعلام شد، با لیست تحویل داده شده مقایسه کنید، تصویر بسیار جالبی ظاهر می شود."
مشهود است که در ماه‌های اخیر از 110 تانک وعده داده شده "لئوپارد 1" تنها 10 دستگاه در این لیست قرار گرفته است و در عین حال برلین هنوز 20 موتر جنگی پیاده نظام ماردر، چهار سامانه دفاع موشکی IRIS-T و 12 پرتابگر به اوکراین ارسال نکرده است.
ولت استدلال می کند که این وجهه آلمان را خدشه دار می کند، آلمانی که به گفته صدراعظم اولاف شولتز، دومین تامین کننده بزرگ کمک های نظامی به اوکراین پس از ایالات متحده است.
در ماه می، دولت آلمان با بسته حمایتی نظامی از کی‌یف به ارزش 2.7 میلیارد یورو موافقت کرد. شولتز در ماه جولای گفت که آلمان از آغاز درگیری تا سال 2027 حدود 17 میلیارد یورو برای ارسال تسلیحات به اوکراین هزینه خواهد کرد.
Минобороны России показало кадры уничтоженных танков, 10 июня 2023 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه 16 تانک لئوپارد را در یک ماه منهدم کرد
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح اوکراین از چهارم جون بیش از 4900 واحد تسلیحات مختلف از جمله 25 تانک لئوپارد آلمانی و 84 دستگاه توپخانه خودکششی از پولند، ایالات متحده امریکا، فرانسه و آلمان را از دست داده اند.
مسکو بارها هشدار داده است که ارسال تسلیحات به اوکراین از سوی کشورهای غربی، برنامه های روسیه را تغییر نمی دهد و تنها تقابل را طولانی می کند. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد که ایالات متحده و کشورهای ناتو در حال حاضر به طور مستقیم در درگیری شرکت کرده اند و نه تنها سلاح تهیه می کنند، بلکه پرسنل نیروهای مسلح اوکراین را در خاک خود آموزش می دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала