برای اوکراین هیچ نوع برنامه زمانی غرض حمله متقابل وجود ندارد

© Photo / Facebook / National Security and Defense Council of UkraineСекретарь СНБО Украины Алексей Данилов
Секретарь СНБО Украины Алексей Данилов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2023
عضو شوید
الکسی دانیلوف، سکرتر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین از عدم وجود برنامه زمانی برای تعرض متقابل قوای مسلح اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، الکسی دانیلوف، سکرتر شورای امنیت ملی اوکراین در شبکه تی سی ان گفت که کیف "برنامه زمانی برای تعرض متقابل" ندارد.
وی گفت: هیچ کس جز خودما نمی تواند برای ما ضرب الاجل تعیین کند، اول از همه، ثانیاً هیچ برنامه زمانی ( تعرض) وجود ندارد. ما سیستم ناتو را داریم و قوماندان با در نظر گرفتن وظایف اساسی تصمیم می گیرد که چگونه در یک جهت یا در جهت دیگری عمل کند.
وی همچنین به تعداد زیاد مین ها اشاره کرد.
 Вид острова Змеиный в Черном море - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2023
قوای مسلح اوکراین تلاش کردند تا به کشتی های غیرنظامی روسیه در بحیره سیاه حمله کنند
دانیلوف افزود: اگر قبلاً این امید وجود داشت که انجام این کار (غلبه بر فاصله ) به لطف تجهیزاتی که توسط شرکا فراهم شده بود امکان پذیر است، امروز بخش های زیادی وجود دارد که با پای پیاده بر آنها غلبه می کنیم.
پیشتر الکسی رزنیکوف، رئیس وزارت دفاع اوکراین خاطرنشان کرد که تعرض متقابل اوکراین از برنامه زمانی عقب مانده است، اما طبق نقشه پیش می رود. در همان زمان، خود دانیلوف در پایان جون اظهار داشت که دوست دارد تعرض متقابل اوکراین سریعتر پیش برود ، اما "این فقط در افسانه ها اتفاق می افتد". وی همچنین خواستار "صبور بودن" شد. دو هفته بعد، در 14 جولای، رئیس شورای امنیت ملی و دفاع تاکید کرد که منتظر نتایج در اگوست یا سپتامبر باشید.
تعرض متقابل اوکراین از 4 تا 5 جون در جهت های یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و زاپوروژیه آغاز شد. قوماندانی قوای مسلح اوکراین کندک های تعلیم دیده توسط متخصصین ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبرد اعزام کرد.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و سرگی شویگو، وزیر دفاع روسیه تائید کردند که نقوای اوکراین در هیچ یک از جهت های جبهه مؤفق نبوده اند و متحمل خسارات شدید شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала