اوکراین جنت برای سارقان اموال امریکاست

© Depositphotos.com / Dmitry RukhlenkoЗолотые слитки на долларовых банкнотах
Золотые слитки на долларовых банкнотах - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2023
عضو شوید
اینترسپت نشریه امریکایی اخیراً به انتقاد از جلوگیری دموکرات های کانگرس از تصویب قانون نظارت بر هزینه کرد پولهای امریکا در اوکراین پرداخته و سوال کرده که آیا امریکایی ها از افغانستان درس عبرت نگرفته اند؟
به گزارش اسپوتنیک، گفته آقای دونالد ترامپ امریکایی ها بیش از 7500 ملیارد دالر در افغانستان و عراق هزینه کرده اند، اما با توجه به عواید، حد اقل رسمی، اشغال این دو کشور و نابودی آنها و کشتار صدها هزار انسان بی گناه و... به نظر نمی رسد که امریکا هیچ مفاد از لشکر کشی به افغانستان و یا عراق برده باشد.
اگر امریکایی ها همین مبلغ را صرف کمک به مردم افغانستان و عراق کرده بودند قطعا شرایط عراق و افغانستان امروزه بسیار متفاوت می بود.
به هر حال بعدها هم گزارش های متعددی منتشر شده که نشان می داد اصلا بهانه های که امریکایی ها برای حمله به افغانستان و عراق آورده بودند همه بهانه های کاذب بود و هیچ کدام از بهانه های که آنها مطرح کردند صحت نداشت.
آنها به بهانه حمله القاعده به برج های دوقلو در امریکا حمله کردند و این کشور را به خاک و خون کشیدند در حالی که بسیاری گزارش ها امروزه نشان میدهد که ماجرای حمله یک جریان ساختگی بود که مجامع امنیتی و اطلاعاتی امریکا در آن دخیل بودند و برای اینکه بتوانند بهانه ای برای حمله به افغانستان ایجاد کنند که کسی از آنها درباره آن انتقاد نکند آنها چند هزار امریکایی را به کشتن دادند.
Украинские военные около Артемовска - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
رسانه: امریکا از پشت به اوکراین خنجر می‌زند
این در حالی است که القاعده را رسما خود امریکایی ها ساخته بودند و همه آموزش های نظامی و تروریستی این گروه تحت نظر سازمان های اطلاعاتی امریکا و متحدین امریکا انجام شده بود و آنها کاملا بر عملکرد این تشکیلات اشراف داشتند وعملیات یازده سپتامبر عملیاتی نبود که بدون برنامه ریزی و اطلاع تشکیلات بزرگ امنیتی انجام شود.
در باره عراق هم آنها به بهانه وجود تسلیحات کشتار جمعی، که خودشان به عراق تحویل داده بودند (امریکایی ها ومتحدین اروپایی شان) به این کشور حمله کردند در حالی که آنها به خوبی مطلع بودند که صدام حسین تا گرم آخر این تسلیحات را بر علیه ایران استفاده کرده بوده و دیگر چیزی در چنته ندارد.
اما نکته مهم و قابل تامل در هر دو این ماجراها این بود که طبق برخی گزارش ها بخش بزرگی از پول های که امریکایی ها اظهار داشته اند در این دو جنگ استفاده شده توسط جنگ سالاران چه نظامی ها چه سیاستمداران، همه سرقت شده و چون نظارتی بر هزینه کرد دولت امریکا در این زمینه وجود نداشته هیچ ردی هم از این پولها وجود ندارد.
اینجا درباره دو هزار دالر صحبت نمی کنیم، بلکه درباره چند ده یا حتی چند صد ملیارد دالر صحبت می کنیم.
پول های که عملا توسط سیاستمداران و نظامیان قوای مسلح امریکا از جیب مالیه دهندگان امریکایی به سرقت رفته است. حال به نظر می رسد همین ماجرا در حال تکرار در شرق اروپا می باشد.
دولت دمکرات امریکا در حال هزینه کردن ده ها ملیارد دالر بی صاحب در اوکراین می باشد و برخی گزارش ها از اینکه بخش عمده این پولها توسط مافیاهای اوکراینی و سیاستمداران امریکایی متحد اینها، مثل خانواده شخص رئیس جمهوری امریکا، به سرقت می رود منتشر شده است.
Танк Т-90М Прорыв подразделений ЦВО ВС РФ возвращается к месту базирования - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2023
در امریکا مرحله جدیدی از درگیری در اوکراین اعلام شد
در یکی از گزارش ها تاکید شد که شخص زلنسکی دستور داده 450 ملیون دالر از حدود یک ملیارد دالر از کمک های مالی که امریکایی ها برای مردم اوکراین فرستاده بودند را برداشته و به حساب شخصی خود در یکی از جزایر دور افتاده واریز کنند و خوب البته بقیه اطرافیان زلنسکی هم به نسبت مبالغی را به حساب های شخصی خود واریز کرده اند.
حال وقتی زلنسکی چنین مبالغ را به جیب می زند، تصور کنید که هانتر بایدن چه قدر دریافت کرده.
همین که این بحث در کانگرس امریکا مطرح شد به یکباره حمله های شدیدی بر علیه نمایندگان که در حال بررسی این موضوع بودند راه بیافتد و به شکل دیکتاتور گونه حتی بحث درباره اینکه پولهای امریکا در اوکراین به کجا می رود منع گردد و نمایندگان که به دنبال بررسی هزینه کرد دولت امریکا در کانگرس بودند به اوکراین ستیزی و حتی یهودی ستیزی (چون زلنسکی یهودی است و مورد حمایت مافیاهای یهودی اوکراین است) و... متهم شوند و مجبور گردند از ادامه این تحقیقات منصرف شوند.
حالا با این رویکرد دموکرات ها در کانگرس امریکا به نظر می رسد دست اختلاسگران حکومتی در امریکا باز شود تا سیاستمداران و نظامیان فاسد راحت بتوانند بخش عمده پولهای که به نام مردم اوکراین ثبت می شود را به جیب بزنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала