امریکا از کارکرد جنگ افزارهای روسی در اوکراین شوکه شد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Российский многоцелевой истребитель Су-35 на Международном авиационно-космическом салоне МАКС-2019 в подмосковном Жуковском
Российский многоцелевой истребитель Су-35 на Международном авиационно-космическом салоне МАКС-2019 в подмосковном Жуковском - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2023
عضو شوید
یک روزنامه ای امریکایی نوشته است، که جنگنده روسی سوخو-35 نتایج خیره کننده ای از خود در اوکراین به نمایش گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، مجله دیده بان نظامی/Military Watch می نویسد، که جنگنده های روسی سوخو-35 در صحنه عملیات اوکراین بسیار کارآمد هستند.
در این مقاله آمده است: "سوخو-35 در نبردهای هوایی بزرگ با جنگنده های نسل چهارم اوکراینی شرکت کرد و در آنجا پیروزی های خیره کننده ای به دست آورد".
ویژگی های منحصر به فرد جنگنده سوخو-35 اس ساخت روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2023
چندرسانه ای
ویژگی های منحصر به فرد جنگنده سوخو-35 اس ساخت روسیه + داده نمایی
نویسنده خاطرنشان می کند، که این هواپیماهای نظامی به طور فزاینده ای توسط نیروی هوایی روسیه برای اطمینان از سطح بالایی از برتری هوایی مورد استفاده قرار می گیرند و بنابراین نقش اصلی را در درگیری اوکراین ایفا می کنند.
این نشریه تصدیق می کند، که سوخو-35 از بسیاری جهات بسیار رقابتی است.
این نشریه توجه را به این واقعیت جلب می کند، که سوخو-35 قابلیت های بسیار بیشتری برای جنگ الکترونیک دارد و می تواند هدف ها را در کسری از زمان اسکن کند.
یادآوری می کنیم، که سوخو-35 یک جنگنده نسل 4++ فوق مانورپذیر است که با استفاده از فناوری های جداگانه نسل پنجم ساخته شده است. این هواپیما مجهز به یک مجموعه جدید اویونیک، یک رادار آرایه فازی با برد شناسایی بیشتر اهداف هوایی و با افزایش تعداد اهداف ردیابی و شلیک به طور همزمان است. این هواپیما مجهز به موتورهای جدید با رانش افزایش یافته است، سرعت آن به 2.5 هزار کیلومتر در ساعت می رسد و قادر است هشت تن بار جنگی را به هوا برد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала