- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

یورش تانک های روسی بر سنگرهای پنهانی نیروهای اوکراینی + ویدیو

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Танк Т-90М "Прорыв" подразделений ЦВО ВС РФ уходит на выполнение боевой задачи на Краснолиманском направлении в ЛНР
Танк Т-90М Прорыв подразделений ЦВО ВС РФ уходит на выполнение боевой задачи на Краснолиманском направлении в ЛНР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2023
عضو شوید
وزارت دفاع ویدئویی از یورش خودروهای زرهی روسیه بر نیروهای مسلح اوکراین در جنگل را نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه ویدئویی را منتشر کرد، که کاروانی از خودروهای زرهی روسیه به به سوی سنگرهای پنهانی نیروهای مسلح اوکراین در جنگلداری سربریانسکی (LPR) در حال حرکت یورش می برند.
در این ویدئوی 44 ثانیه‌ای که با دوربین هواپیمای بدون سرنشین فیلم‌برداری شده است، کاروانی از خودروهای زرهی روسی متشکل از تانک‌ها و خودروهای جنگی پیاده نظام، در امتداد مزارع جنگلی که در آن نیروهای اوکراینی مستقر هستند، حرکت می‌کنند. تجهیزات روسی بدون توقف به سنگرها و نقاط تیراندازی نیروهای مسلح اوکراین که در جنگل پنهان شده بودند، اصابت می کند.
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. وی خاطرنشان کرد که این عملیات ویژه یک اقدام اجباری بود، روسیه "هیچ فرصتی برای انجام این کار باقی نگذاشت، خطرات امنیتی به گونه‌ای ایجاد شد که امکان واکنش با ابزارهای دیگر غیرممکن بود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала