وزارت خارجه روسیه حملات پهپادی کی‌یف را به تروریسم بین المللی تشبیه کرد

© AP Photo / Dmitry Lovetskyイラン、シリア外相訪ロへ 14日に3カ国会談
イラン、シリア外相訪ロへ 14日に3カ国会談 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2023
عضو شوید
ماریا زاخارووا: کی‌یف، با پرتاب پهپاد به شهر مسکو، به تروریست های بین المللی شبیه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در یک نشست توجیهی گفت، نیروهای اوکراینی که پهپادها را به ساختمان‌های شهر مسکو پرتاب می‌کنند، به تروریست‌های بین‌المللی که به برج‌های دوقلوی نیویورک حمله کردند، تشبیه می‌شوند، اگرچه مقایسه این حملات غیرممکن است.
زاخارووا در یک نشست خبری گفت: نئونازی‌های اوکراین با پرتاب هواپیما به ساختمان‌های اداری صلح‌آمیز، بر اساس سناریوی پیشینیان خود، تروریست‌های بین‌المللی، عمل کردند که به بسیاری از مراکز غیرنظامی به این شکل حمله کردند، از جمله حملات11 سپتامبر 2001 در نیویورک ، بله، با مقیاس تخریب متفاوت.
او تاکید کرد که مقایسه این حملات غیرممکن است، حتی کفرآمیز است - مقایسه حملات تروریستی از نظر میزان آسیب، شکست و تلفات.
نماینده وزارت امور خارجه روسیه در پایان گفت: "اما نمی توان این روش را که معمولاً توسط تروریست ها استفاده می شود، مشاهده نکرد و اکنون رژیم کی یف همان روش های تروریستی را در پیش گرفته است".
Сотрудники полиции у поврежденного здания делового центра Москва-сити в результате атаки украинских беспилотников - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2023
دفع حمله جدید پهپادهای اوکراین به مسکو + عکس، فیلم
وزارت دفاع روسیه سه شنبه شب گزارش داد که رژیم کی یف تلاش کرد با سه پهپاد به اشیاء در مسکو و منطقه مسکو حمله کند، دو فروند پدافند هوایی منهدم شده بر فراز مناطق اودینتسوو و ناروفومینسک، یکی با تجهیزات جنگ الکترونیک سرکوب شد و در حین سقوط به برج مسکو-سیتی برخورد کرد.
شهردار مسکو سرگئی سوبیانین خاطرنشان کرد که این پهپاد "به همان برج قبلی در شهر پرواز کرد." به گفته وی، نما در سطح طبقه 21 آسیب دیده، شیشه های 150 متر مربع شکسته، از قربانیان اطلاعی در دست نیست. همانطور که نماینده خدمات اورژانس پایتخت به ریانووستی تصریح کرد، پس از برخورد یک پهپاد از نوع هواپیما، هیچ آتش سوزی در برج رخ نداده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала