مانور دریایی "سپر اقیانوس 2023" در دریای بالتیک آغاز شد

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий ВМФ РФ ведет огонь по учебной цели из крупнокалиберного пулемёта "Корд" на совместных учениях России и Китая в Японском море
Военнослужащий ВМФ РФ ведет огонь по учебной цели из крупнокалиберного пулемёта Корд на совместных учениях России и Китая в Японском море - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2023
عضو شوید
مانور دریایی "سپر اقیانوس 2023" از 2 آگوست در دریای بالتیک به رهبری فرمانده کل نیروی دریایی، دریاسالار نیکولای اومنوف برگزار می شود.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از وزارت دفاع روسیه، مانور دریایی "سپر اقیانوس 2023" از 2 آگوست در دریای بالتیک به رهبری فرمانده کل نیروی دریایی دریاسالار نیکولای اومنوف برگزار می شود.
در این مانور، قرار است آمادگی نیروی دریایی برای حفاظت از منافع ملی فدراسیون روسیه در یک منطقه مهم عملیاتی و انسجام کار ستاد در سطوح مختلف در فرماندهی و کنترل نیروها (نیروها) آزمایش شود.
در این مانور، اقداماتی برای حفاظت از خطوط دریایی، حمل و نقل نیروها و محموله های نظامی و همچنین دفاع از سواحل دریا انجام خواهد شد. در مجموع قرار است بیش از 200 تمرین رزمی از جمله با استفاده عملی از سلاح انجام شود.
Вертолет и корабли ВМФ на совместных учениях России и Китая в Японском море - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2023
چندرسانه ای
مانور نظامی مشترک روسیه و چین در دریای جاپان
بیش از 30 کشتی و قایق جنگی، 20 شناور پشتیبانی، 30 هواپیمای نیروی دریایی و نیروی هوافضای روسیه، حدود 6 هزار پرسنل نظامی در این مانور شرکت دارند.
پس از پایان مانور، ناوها به پایگاه های دائمی خود انتقال های بین دریایی انجام داده و هواپیماها به فرودگاه های خود باز خواهند گشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала