کلوپ ویدیو

دوم اگوست روز نیروهای هوابرد در روسیه تجلیل شد + ویدیو و عکس

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر Служащий Воздушно-десантных войск на торжественном митинге у памятника воинам-интернационалистам "Черный тюльпан" в Екатеринбурге на празднованиях Дня ВДВ
Служащий Воздушно-десантных войск на торжественном митинге у памятника воинам-интернационалистам Черный тюльпан в Екатеринбурге на празднованиях Дня ВДВ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2023
عضو شوید
شویگو، در تبریک روز نیروهای هوابرد، به قهرمانی بی نظیر چتربازان شرکت کننده در عملیات ویژه نظامی اشاره کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، در پیام تبریک خود به پرسنل نظامی نیروی هوابرد گفت: در جریان یک عملیات نظامی ویژه در اوکراین، پرسنل نظامی نیروی هوابرد روسیه قهرمانی، شجاعت و کمک متقابل بی‌نظیری از خود نشان می‌دهند.
روز نیروی هوایی روسیه در 2 آگوست جشن گرفته می شود.

به گفته وزیر دفاع روسیه، سربازان "پیاده بالدار" همیشه الگوی میهن پرستی واقعی، وفاداری به سوگند نظامی و وظیفه بوده اند. شویگو خاطرنشان می کند که شجاعت آنها، صلابت و استقامت، ضربدر بالاترین مهارت، حفاظت قابل اعتماد کشور را در برابر تجاوزات خصمانه تضمین می کند.

پرسنل نظامی نیروی هوابرد امروز مانند گذشته متخصصان واقعی هستند که به طرز ماهرانه ای از جدیدترین سیستم های تسلیحاتی استفاده می کنند و می توانند به وضوح و روان عمل کنند و پیچیده ترین وظایف را در هر شرایطی حل کنند. فرمانده نیروی هوایی ارتش در این پیام تبریک گفت: نیروهای هوابرد قهرمانی، شجاعت و کمک متقابل بی‌نظیری از خود نشان می‌دهند و مطمئن هستم که چتربازان با افتخار به دفاع از منافع ملی روسیه ادامه خواهند داد.
وی از جانبازان به خاطر خدمت بی‌نقص و ایثارگرانه به برادری هوابرد سخنان ویژه‌ای ابراز داشت. وزیر همچنین برای چتربازان آرزوی سلامتی، استقامت و موفقیت های جدید به نام میهن کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала