کارشناسان روسی درباره ای فناوری ناتو: ما غیر از این فکر می کردیم

© Photo / Ministry of Defence of the Russian FederationУничтоженная бронетехника ВСУ. Скриншот видео
Уничтоженная бронетехника ВСУ. Скриншот видео - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2023
عضو شوید
ارتش روسیه همچنان به تصرف مدل های غربی از جنگ افزارها در منطقه نبرد ادامه می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، هلدینگ "مجتمع های با دقت بالا" که بخشی از شرکت دولتی "روستیخ" است، گزارش داد، که پیش از این شش نمونه از تجهیزات نظامی غربی از جمله تولیدات آلمانی، فرانسوی و امریکایی را دریافت کرده است، درباره ای آنچه که آنها دریافتند.
ارزش و چیدمان
متأسفانه "مجتمع های با دقت بالا" توضیح ندادند، که در مورد چه نوع ماشین هایی صحبت می کنند. بعید است که "لئوپارد" و "برادلی" - همه تانک های آلمانی و ماشین های جنگی پیاده نظام امریکایی آسیب دیده و رها شده توسط اوکراینی ها در منطقه خصمانه فعال باقی بمانند. هیچکس تجهیزات کمیاب تعمیر و بازیابی را برای آنها به خطر نمی اندازد. و هر جرثقیل قادر نیست یک لئوپارد 62 تنی را که سیستم تعلیق خود را در ماین از دست داده است به عقب بکشد. به طور واقعی مشخص است که نیروهای مسلح فدراسیون روسیه موفق شدند تانک چرخ دار فرانسوی AMX-10RC را "ترمیم" کنند.
Президент РФ В. Путин провел совещание с участием руководителей силовых ведомств - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2023
پوتین: تانک های خارجی بهتر از تانک های شوروی می سوزند
به گفته ارتش روسیه، این خودرو، برخلاف انتظار، چیز خاصی نیست - "کاغذ" و راه خود را از یک مسلسل سنگین باز می کند. با این حال، "پر کردن" آن ممکن است مورد توجه صنایع دفاعی روسیه باشد، به ویژه سیستم کنترل آتش Cotac از Safran و تصویرگر حرارتی DIVT-16 از Thales.
افزون بر این، برای کارشناسان جالب است که به نیروگاه این دستگاه بپردازند. موتور دیزلی Baudouin 6F11 SRX با ظرفیت 300 اسب بخار به شما اجازه می دهد تا به سرعت 85 کیلومتر در ساعت برسید. ذخیره برق - هزار کیلومتر. و هیدروپنوماتیک مجهز به مکانیزمی برای تغییر فاصله در محدوده 210 تا 600 میلی متر است. جام سویدن نمونه بسیار ارزشمندتر خودروی جنگی پیاده نظام سویدنی CV-40.90C است. وزن رزمی - 23-25 ​​تن، خدمه - سه نفر، فرود - 6-8 جنگنده. این طرح برای وسایل نقلیه جنگی پیاده نظام مکتب غربی استاندارد است، در اینجا طراحان ما بعید به نظر می‌رسند چیز جدیدی یاد بگیرند.
با این حال، ماژول های زره ​​کامپوزیتی ساخت آلمان با عناصر سرامیکی AMAP که می توانند در برابر یک پرتابه پردار 30 میلی متری مقاوم باشند، مورد توجه این مجتمع نظامی-صنعتی است. علاوه بر زره خوب، CV-90 دارای یک سلاح بسیار جالب است - توپ 40 میلی متری Bofors L70، اصلاح عمیقی از اسلحه های ضد هوایی جنگ جهانی دوم. سرعت شلیک از 60 تا 600 گلوله در دقیقه است. پرتابه هایی با فیوز قابل برنامه ریزی که در بار مهمات اسلحه گنجانده شده است از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. بسته به تنظیمات وارد شده از قبل، آنها می توانند در هر بخشی از مسیر تضعیف شوند.
این ویژگی باعث می شود که چنین مهمات وسیله ای مؤثر برای انهدام پیاده نظام پنهان شده در سنگرها و پهپادهای کوچک در هوا باشد.
نه تنها برای مجتمع نظامی-صنعتی
علاوه بر این، خودروهای زرهی ساخت ناتو که توسط نیروهای مسلح اوکراین استفاده می شد احتمالاً به دست ارتش روسیه افتاده است. دامنه آنها گسترده است - MaxxPro امریکایی، "Mastiff" و "Husky" انگلیسی، "Kirpi" ترکی، "Dingo" آلمانی، "Bastions" فرانسوی و بسیاری دیگر.
بعید است که آنها بتوانند برای صنایع دفاعی روسیه مفید باشند، به استثنای تجهیزات ارتباطی هوابرد آنها.
در هر صورت، هر تانک، به گفته کارشناسان، ارزش دارد. اگر عملی نیست، حداقل موزه. نمایش تجهیزات نظامی که از دشمن گرفته شده به عموم مردم یکی از موثرترین راههای تحریک دیداری است. و در غرب یک بار دیگر به این فکر خواهند کرد که آیا سلاح های پیشرفته خود را به اوکراین منتقل کنند یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала