پولند تک تیراندازهای خود را در مرز بلاروس مستقر کرد

© AFP 2023 / WOJTEK RADWANSKIСтроительство пограничной стены вдоль польско-белорусской границы
Строительство пограничной стены вдоль польско-белорусской границы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2023
عضو شوید
فرماندهی کل نیروهای مسلح پولند در توییتر گزارش داد پولند تک تیراندازهای خود را در مرز با بلاروس مستقر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از فرماندهی کل نیروهای مسلح پولند: "یک پیاده روی عصرگاهی در هوای تازه برای سلامتی. تک تیراندازها، استادان شناسایی، ناوبری و کار با سلاح هستند. مشخصه آنها با اعتماد به نفس و صبر است."
این فرماندهی چندین عکس از ارتش با سلاح های تک تیرانداز در پس زمینه حصاری در مرز پولند و بلاروس منتشر کرد.
همانطور که استانیسلاو ژارین، که توسط دولت برای امنیت فضای اطلاعاتی پولند مجاز است، خاطرنشان کرد، در مرز با بلاروس "هنوز خطرناک" است، "خارجی های متجاوز" به گشت های محلی حمله می کنند.
یاروسلاو کاچینسکی، رئیس حزب حاکم قانون و عدالت در مورد تقویت مرز پولند صحبت کرد. او این را با حضور مبارزان "گروه واگنر" در بلاروس استدلال کرد. مرزبانان پولندی ادعا کردند که تعداد تلاش ها برای عبور غیرقانونی از مرز افزایش یافته است.
در اواسط سال 2021، چندین هزار مهاجر در مرز پولند و بلاروس به امید رسیدن به کشورهای اتحادیه اروپا تجمع کردند. ورشو امنیت مرزی را تقویت کرده، ارتش را به خدمت گرفته و تلاش های مهاجران غیرقانونی برای ورود به کشور را متوقف کرده و مینسک را به یک بحران مهاجرت متهم کرده است.
اردوگاه مهاجران غیرقانونی در مرز بلاروس و لهستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2022
کلوپ ویدیو
کی یف مرز بلاروس را ماین گذاری می کند + ویدیو
مقامات بلاروس بارها چنین اتهاماتی را رد کرده اند و خاطرنشان کردند که پولند به زور مهاجران را به خاک خود اخراج می کند و به طور مصنوعی اوضاع را با پناهندگان تشدید می کند. رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو خاطرنشان کرد که مینسک دیگر مانع از ورود مهاجران غیرقانونی به اتحادیه اروپا نخواهد شد، به دلیل تحریم های غرب، "نه پول و نه قدرت" برای این کار وجود دارد.
پولند در حال حاضر حصاری در مرز بلاروس ساخته است. طول حصار 186 کیلومتر، ارتفاع آن پنج متر و هزینه آن 1.6 میلیارد زلوتی (حدود 400 میلیون دالر) است. اکنون این طرح مجهز به دوربین های دید در شب، سنسورهای حرکتی و سایر لوازم الکترونیکی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала