یورش 25 پهپاد به کریمه

© Sputnik / Sergey MalgavkoДрон возле места строительства моста через Керченский пролив в Крыму
Дрон возле места строительства моста через Керченский пролив в Крыму - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گفت: 25 پهپاد اوکراینی از سوی پدافند هوایی و جنگ الکترونیک در کریمه سرکوب شدند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه اعلام کرد، که رژیم کی یف با کمک 25 پهپاد به هدف های در کریمه یورش برد، که همه آنها از سوی پدافند هوایی و جنگ الکترونیک نابود شدند.
Самоходный зенитный ракетно-пушечный комплекс (ЗРПК) наземного базирования Панцирь-С1 во время учений - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2023
17 پهپاد اوکراینی در آسمان کریمه خنثی شدند
این وزارتخانه اعلام کرد: "امشب، تلاش رژیم کی یف برای انجام یک یورش تروریستی از سوی 25 هواپیمای بدون سرنشین از نوع هواپیما به اجسام در قلمرو شبه جزیره کریمه خنثی شد".
بر پایه این گزارش، 16 پهپاد از سوی نیروهای پدافند هوایی سرنگون شدند و 9 پهپاد دیگر با جنگ الکترونیک سرکوب شدند، بدون اینکه به هدف برسند و در دریای سیاه و دماغه ترخانکوت فروافتادند.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرد، که در نتیجه یورش تروریستی خنثی شده، تلفات یا خسارات جانی در پی نداشته است.
یادآوری می کنیم، که کی یف به طور دوامدار تلاش می کند با هواپیماهای بدون سرنشین به کریمه حمله کند. در 24 جولای، 17 فروند پهپاد سازماندهی شد که همه آنها با کمک جنگ الکترونیک و پدافند هوایی نابود شدند. در همان زمان، یک انبار مهمات در منطقه ژانکویسکی مورد اصابت قرار گرفت و یک خانه شخصی در منطقه کیروفسکی توسط قطعات هواپیماهای بدون سرنشین آسیب دید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала