17 پهپاد اوکراینی در آسمان کریمه خنثی شدند

© Sputnik / Press service of the Western Military District of the Russian Federation  /  مراجعه به بانک تصاویر Самоходный зенитный ракетно-пушечный комплекс (ЗРПК) наземного базирования "Панцирь-С1" во время учений
Самоходный зенитный ракетно-пушечный комплекс (ЗРПК) наземного базирования Панцирь-С1 во время учений - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2023
عضو شوید
آکسیونوف رئیس شبه جزیره کریمه از خنثی سازی 11 پهپاد نیروهای مسلح اوکراین با استفاده از پدافند هوایی و جنگ الکترونیک خبر داد. بعدا در گزارش تکمیلی وزارت دفاع تعداد این پهپاد ها را 17 فروند اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی آکسیونوف، رئیس جمهوری روسیه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که ارتش روسیه بیش از ده هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی را در آسمان کریمه خنثی کرده است.
وی نوشت: در آسمان کریمه 11 پهپاد دشمن توسط نیروهای پدافند هوایی سرنگون و با جنگ الکترونیک سرکوب شدند.
متعاقباً وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شبانه تلاش رژیم کی‌یف برای انجام یک حمله تروریستی توسط 17 هواپیمای بدون سرنشین در کریمه سرکوب شد.
آکسیونوف افزود که در همان زمان، یک انبار مهمات در منطقه ژانکویسکی مورد اصابت قرار گرفت و یک خانه شخصی در منطقه کیروفسکی توسط قطعات هواپیماهای بدون سرنشین آسیب دید. وی مشخص نکرد که آیا این حادثه تلفاتی داشته است یا خیر.
مقامات یک ستاد عملیاتی را برای از بین بردن عواقب حمله پهپاد ترتیب دادند. برای ایمنی در منطقه ژانکوی، تردد در راه آهن و در امتداد بزرگراه ژانکوی-سیمفروپل مسدود شد.
آکسیونوف از مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند و فقط به منابع رسمی اطلاعات اعتماد کنند.
Учения ЮВО в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2023
نیروهای دفاع هوایی روسیه یک پهپاد اوکراینی را در کریمه سرنگون کردند
همچنان در بیانیه وزارت دفاع آمده است که 14 پهپاد اوکراینی توسط تجهیزات جنگ الکترونیک سرکوب شدند: یازده پهپاد در دریای سیاه سقوط کردند، 3 پهپاد دیگر در شبه جزیره سقوط کردند.
همچنین 3 فروند پهپاد نیز توسط سامانه های پدافند هوایی منهدم شد. در نتیجه این حمله تروریستی خنثی شده و تلفات جانی نداشت.
نا گفته نماند که رژیم کی‌یف حملات پهپادی به شبه جزیره کریمه را بعد از آن شدت بخشید که زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، پل کریمه را هدف اوکراین خواند و گفت باید از بین برود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала