مامور اطلاعاتی غرب: امریکا قربانی شدن صد ها هزار اوکراینی را برای حمله به روسیه قابل پذیرش می شمارد

© Sputnik / Victor Antonyuk  /  مراجعه به بانک تصاویر Работа спецназа РФ по позициям ВСУ на Харьковском направлении
Работа спецназа РФ по позициям ВСУ на Харьковском  направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2023
عضو شوید
یک مامور اطلاعاتی: ایالات متحده صد ها هزار اوکراینی را فدا کردند تا به روسیه حمله کنند.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر مامور اطلاعاتی سابق امریکا در مصاحبه با کانال یوتیوبی Dialogue works گفت که ایالات متحده قربانی شدن صد ها هزار نظامی اوکراینی را برای حمله به روسیه قابل پذیرش می شمارد.
او افزود: "ما می خواهیم اوکراین و اوکراینی ها را قربانی کنیم تا روسیه را تضعیف کنیم... ما صد ها هزار اوکراینی را تنها برای این از بین می بریم که ما اینطور می خواهیم. این امر فوق العاده آزار دهنده است".
نیروهای اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2023
رسانه ها: نیروهای اوکراینی دو برابر نیروهای مسلح روسیه تلفات می دهند
در سپتامبر گذشته، پوتین در پیامی خطاب به روس‌ها گفت که غرب در سیاست ضد روسی خود و همچنین تهدیدهای مستمر علیه مسکو از همه مرزها عبور کرده است. به گفته وی، از باج خواهی هسته ای نیز استفاده شده است و نمایندگان عالی رتبه کشورهای ناتو از احتمال و قابل قبول بودن استفاده از سلاح های کشتار جمعی علیه روسیه سخن می گویند. پوتین به غرب یادآوری کرد که روسیه در تعدادی از مولفه‌ها از تجهیزات نظامی خارجی بهتر عمل می‌کند و به کسانی که سعی در باج‌گیری از مسکو با سلاح‌های هسته‌ای دارند هشدار داد که "وزش باد می‌تواند به سمت آنها باشد."
سناریوهایی که بر اساس آن روسیه می تواند از نظر تئوری از سلاح های هسته ای استفاده کند، در دکترین نظامی روسیه و در مبانی سیاست دولتی در زمینه بازدارندگی هسته ای بیان شده است. بر اساس این اسناد، در صورت تجاوز به روسیه یا متحدانش با استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی یا تجاوز با استفاده از سلاح‌های متعارف، زمانی که موجودیت خود دولت روسیه در معرض خطر باشد، این امکان وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала