طالبان: خطر و تهدید متوجه هیچ سارنوالی نیست

© AFP 2023Боевики "Талибана" (движение "Талибан" находится под санкциями ООН за террористическую деятельность) праздную год прихода власти, Каблу, Афганистан
Боевики Талибана (движение Талибан находится под санкциями ООН за террористическую деятельность) праздную год прихода власти, Каблу, Афганистан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2023
عضو شوید
سخنگوی طالبان می گوید که ضی از نهادهای خارجی مغرض، تحت نام‌های حقوق انسانی، صلح و عدالت، گزارشات نادرستی در مورد افغانستان پخش می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان می‌گوید نگرانی یک نهاد امریکایی به نام عدالت انتقالی و صلح در مورد سارنوال‌های افغان بی‌اساس است.
او در صفحه تویتر اش نگاشته است که این نهاد به هدف خروج کادرها از افغانستان و هموار کردن زمینه به قاچاق انسان تلاش می‌کند.
به گفته وی، بعضی از نهادهای خارجی مغرض، تحت نام‌های حقوق انسانی، صلح و عدالت، گزارشات نادرستی در مورد افغانستان پخش می‌کنند و برای فرار و خروج مردم از کشور فعالیت دارند.
آقای مجاهد گفت: "طالبان به افغان‌ها صدا می‌کند که فریب این نهادهای مشکوک را نخورند و کشور خود را ترک نکنند. عفو عمومی از طرف گروه برای همه قابل تطبیق است و کسی نمی‌تواند از آن سرپیچی بکند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала