به پولندی ها حقیقت وحشتناکی در مورد آینده کشورشان گفته شد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Замковая площадь и колонна короля Сигизмунда в Варшаве
Замковая площадь и колонна короля Сигизмунда в Варшаве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2023
عضو شوید
نیکسون روزنامه نگار: اگر نیروهای پولند وارد اوکراین شوند، امریکا به آنها کمک نمی کند.
به گزارش اسپوتنیک، گارلند نیکسون، مجری رادیو امریکایی در کانال یوتیوب خود گفت که دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، ممکن است به پولند اجازه دهد تا نیروهای خود را به اوکراین بفرستد، زیرا پولندی ها برای امریکایی ها فقط یک ابزار چانه زنی در درگیری اوکراین هستند.

وی می گوید: "ایالات متحده مطلقاً به پولند اهمیت نمی دهد. علاوه بر این، آنها برای ایالات متحده و اتحادیه اروپا بیش از حد محافظه کار هستند. آنها پولندی ها را دوست ندارند. در این راستا، ایالات متحده می تواند به ورود نیروهای پولندی به اوکراین چراغ سبز نشان دهد."

نیکسون خاطرنشان کرد که چنین تصمیمی در خدمت منافع مقامات ایالات متحده است. نیروهای پولندی در خاک اوکراین شکست خواهند خورد، پولندی های ناراضی خواستار استعفای دولت خواهند شد، که به واشنگتن اجازه می دهد تحت حمایت های خود را به قدرت برساند، محافظه کارتر از آنچه اکنون هستند.
Выступление пилотажной группы ВКС России Русские витязи на истребителях Су-30СМ во время демонстрационного полета на Международной авиационно-космической выставке Dubai Airshow 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروهای هوایی روسیه بیش از 90 مزدور پولندی را در منطقه خارکف از پای درآوردند
این مجری رادیو تاکید کرد که اگرچه پولند عضو ناتو است، اما در صورت لزوم، این ائتلاف به خاطر او به ماده 5 استناد نخواهد کرد.
او جنین نتیجه گیری کرد که همانطور که ماده 5 ناتو ایجاب می کند از پولند دفاع نخواهد کرد. گزینه های آنها چیست؟ فرانسه، آلمان و بریتانیا یک دوجین سرباز و تانک خود را می فرستند؟ و به طور کلی، این می تواند منجر به درگیری هسته ای شود. برای چه کسی؟ برای پولند؟
پیش از این، سرگئی ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی، گفته بود که پولند در حال بررسی کنترل غرب اوکراین از طریق استقرار نیروهای خود در آنجا است. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به رئیس سرویس اطلاعات خارجی دستور داد تا بر برنامه های ورشو برای کشور همسایه نظارت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала