- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

گزارش جدید وزارت دفاع روسیه

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий МО РФ определяет азимут цели с помощью буссоли на Запорожском направлении
Военнослужащий МО РФ определяет азимут цели с помощью буссоли на Запорожском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2023
عضو شوید
ایگور کوناشنکوف، نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه طی یک جلسه توجیهی گفت: نیروهای مسلح روسیه در جهت دونتسک هفت حمله نیروهای مسلح اوکراین (AFU) را دفع کردند که منجر به کشته شدن بیش از 260 سرباز اوکراینی شد.
به گزارش اسپوتنیک، ایگور کوناشنکوف، نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه طی یک جلسه توجیهی گفت: نیروهای مسلح روسیه در جهت دونتسک هفت حمله نیروهای مسلح اوکراین (AFU) را دفع کردند که منجر به کشته شدن بیش از 260 سرباز اوکراینی شد. نکات اصلی این گزارش را در زیر بخوانید:
نیروهای مسلح روسیه تعدادی از استحکامات نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه سرگیفکا تصرف کردند، پیشروی در عمق 1.5 کیلومتری دفاع دشمن بود.
ارتش روسیه چرخش نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه Kleshcheevkaدر دونتسک مختل کرد، بیش از 260 نظامی اوکراینی منهدم شدند.
نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در طول عملیات تهاجمی خود را در مواضع سودمند در غرب شهرک Kuzemovkaدر جهت Kupyansk مستقر کردند.
نیروهای مسلح اوکراین به تلاش برای شکستن دفاع از نیروهای روسی در جهت یوژنو-دونتسک با استفاده از تجهیزات سنگین ادامه دادند، همه حملات با موفقیت دفع شد.
نیروهای مسلح فدراسیون روسیه به دشمن در غرب Zhitlovkaدر لوهانسک حمله کردند و 3 کیلومتر در عمق دفاع او پیشروی کردند.
تلفات نیروهای مسلح اوکراین در جهت کراسنولیمانسکی به 90 سرباز رسید.
نیروهای مسلح فدراسیون روسیه با موفقیت هفت حمله یگان های تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین را در جهت دونتسک از جمله در نزدیکی Vodyanoye دفع کردند.
نیروهای مسلح روسیه دو تیپ از نیروهای مسلح اوکراین و همچنین یک تیپ دفاع ارضی را در منطقه لوهانسک و خارکف شکست دادند.
نیروهای مسلح فدراسیون روسیهپست فرماندهی عقب گروه Soledarو پست فرماندهی میدانی سپاه 10 ارتش نیروهای مسلح اوکراین را در جهت Kherson مورد اصابت قرار دادند.
سامانه‌های پدافند هوایی فدراسیون روسیه 17 پهپاد اوکراینی را در یک روز منهدم کردند، دو موشک HIMARSرا رهگیری کردند.
نیروهای مسلح فدراسیون روسیه چهار حمله نیروهای مسلح اوکراین را در جهت کراسنولیمانسکی دفع کردند.
نیروهای مسلح اوکراین در یک روز 180 سرباز، سه تانک لئوپارد و دو تانک چرخدار AMXفرانسوی را در جهت یوژنودونتسک از دست دادند.
تلفات نیروهای مسلح اوکراین در روز در Vremevsky بیش از 110 نفر بود.
Зенитный ракетный комплекс С-350 Витязь - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2023
وزارت دفاع روسیه از جلوگیری حمله پهپادی در اطراف مسکو خبر داد
یادآوری می شود که اوکراین مرتباً سعی می کند با هواپیماهای بدون سرنشین به اطراف پایتخت حمله کند. دو فروند در نزدیکی روستای والویوو (در یک میدان باز سقوط کردند)، یک پهپاد دیگر در نزدیکی منطقه کوبینکا و دو پهپاد دیگر در منطقه نووایا مسکوا.
در اوایل این هفته، سیستم‌های جنگ الکترونیک روسیه دو هواپیمای بدون سرنشین را که در سرک کومسومولسکی و سرک لیخاچف سقوط کرده بودند، سرکوب کردند. پنجره های دو ساختمان غیر مسکونی شکسته شد، هیچ کس آسیب ندید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала