واکنش کرملین به حمله تروریستی اوکراین به تاگانروگ

© Sputnik / Aleksei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر Спасская башня Московского Кремля и Покровский собор
Спасская башня Московского Кремля и Покровский собор - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2023
عضو شوید
پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه در مورد حمله به تاگانروگ گفت اوکراین به تمرین حمله به اهداف غیرنظامی ادامه می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، در توضیح آنچه در تاگانروگ رخ داد، گفت که رژیم کی یف به شیوه مورد علاقه خود در حمله به اهداف غیرنظامی ادامه می دهد، این تمام جوهر آن است.
پسکوف گفت: "رژیم کی یف به شیوه مورد علاقه خود در حمله به اهداف غیرنظامی، شهرک ها ادامه می دهد. این ماهیت رژیم کی یف است. از سال 2014، آنها شروع به نشان دادن آشکار آن علیه دونباس و اکنون تمام مناطق دیگر کردند."
وی در پاسخ به این سوال که چنین حادثه ای برای اولین بار در منطقه روستوف رخ می دهد، پاسخ مثبت داد. او گفت: "اگر اشتباه نکنم، بله.
پسکوف در مورد سقوط یک موشک اوکراینی در تاگانروگ گفت: "سیستم دفاع هوایی کار کرد، همه چیز در این زمینه کار می کند، همه چیز خوب است و خدا را شکر تلفات جانی نداشته است."
На месте взрыва в Таганроге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2023
کلوپ ویدیو
حمله تروریستی اوکراین به محل مسکونی در شهر تاگانروگ در منطقه رستوف، توسط راکت اس-200 + ویدیو و عکس
وزارت دفاع روسیه امروز 28 جولای گزارش داد که رژیم کی‌یف با موشک ضدهوایی سامانه پدافند هوایی اس-200 که به نسخه ضربتی تبدیل شده است، حمله تروریستی به زیرساخت های مسکونی شهر تاگانروگ در مربوطات منطقه رستوف انجام داده است.
موشک اوکراینی توسط سامانه‌های پدافند هوایی روسیه در هوا شناسایی و رهگیری شد. قطعاتی از یک موشک ساقط شده در قلمرو تاگانروگ سقوط کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала