هیأت‌هایی از همه کشورهای افریقایی به مجمع روسیه و افریقا آمده اند

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает на пленарном заседании II Cаммита и форума "Россия - Африка"
Президент РФ Владимир Путин выступает на пленарном заседании II Cаммита и форума Россия - Африка  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2023
عضو شوید
رئیس جمهور وسیه گفت: هیأت‌هایی تقریباً از همه کشورهای قاره افریقا به مجمع روسیه و افریقا آمده اند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت، که خوشحال است که هیئت‌هایی از تقریباً همه کشورهای افریقایی وارد روسیه شده‌اند. به گفته وی، چنین ترکیبی از شرکت‌کنندگان در این نشست نشان‌دهنده تمایل به تعمیق تماس‌ها است.
پوتین در مراسم پذیرایی از مهمانان محترم نشست روسیه و افریقا گفت: "ما خوشحالیم، دوستان عزیز، که سران کشورها و دولت ها، سیاستمداران و دولتمردان برجسته تقریباً از همه کشورهای افریقایی وارد سن پترزبورگ شده اند. رئیسان انجمن های ادغام افریقا نیز در اینجا حضور دارند. چنین ترکیب نماینده ای از شرکت کنندگان که در پایتخت شمالی ما جمع شده اند، همانطور که ما آن را سنت پترزبورگ می نامیم، به طور قانع کننده ای بر تمایل متقابل روسیه و دولت های این قاره برای گسترش و تعمیق روابط و تماس های سودمند متقابل گواهی می دهد".
Президент РФ Владимир Путин во время рабочего завтрака с руководителями региональных организаций Африки на полях II саммита и форума Россия - Африка в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2023
برگزیده ای سخنان پوتین در حاشیه ای نشست روسیه -افریقا
وی افزود: این همچنین تأیید واقعی نیات مشترک برای رساندن روابط بین روسیه و کشورهای افریقایی به سطح جدید و حتی پیشرفته تر در همه زمینه های کلیدی است و این نشست برای کمک به این امر طراحی شده است.
یادآوری می کنیم، که دومین نشست و مجمع اقتصادی روسیه - افریقا با حضور 17 کشور و همچنین شرکت کنندگان از 49 کشور در 27 تا 28 جولای در سن پترزبورگ برگزار می شود. نخستین بار این نشست در تاریخ 22 تا 24 اکتوبر 2019 در سوچی با شعار "برای صلح، امنیت و توسعه" برگزار شد.
اسپوتنیک شریک رسانه ای این رویداد است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала