پوتین: اعضای بریکس در مسائل مالی در راستای منافع یکدیگر کار می کنند

© Sputnik / Gavriil Grigorov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время обращения к гражданам России
Президент РФ Владимир Путин во время обращения к гражданам России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت، که اعضای بریکس در راستای منافع یکدیگر از آن میان در بخش مالی کار می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشستی با رئیس بانک توسعه جدید انجمن گفت، که کشورهای بریکس در برابر کسی دوست نیستند، این در مورد مسائل مالی نیز صدق می کند.
او گفت: "اعضای سازمان ما - بریکس - در برابر کسی دوست نمی شوند. آنها در راستای منافع یکدیگر کار می کنند. این در مورد بخش مالی نیز صدق می کند".
پوتین به گسترش تسویه حساب ها به ارزهای ملی بین کشورهای بریکس اشاره کرد
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشستی با رئیس سازمان اعتباری دیلما روسف گفت: تسویه ارزهای ملی بین کشورهای بریکس در حال گسترش است و بانک توسعه جدید می تواند در این موضوع نقش داشته باشد.
پوتین خاطرنشان کرد: "یک پرسش درباره ای نقدینگی بانک وجود دارد، ایده هایی وجود دارد. روابط بین کشورهای بریکس ما با ارزهای ملی در حال توسعه است، تسویه حساب ها در حال افزایش است. به نظر من بانک نیز می تواند در توسعه جهت کار مشترک نقش داشته باشد".
به گفته رئیس دولت روسیه، همه اعضای انجمن به نفع یکدیگر کار می‌کنند و سعی نمی‌کنند در مقابل کسی که "مسائل مالی را درگیر می‌کند" با هم دوست شوند.
پوتین در جلسه ای با رئیس بانک بریکس گفت، که دالر در امور مالی بین المللی امروز به عنوان ابزار مبارزه سیاسی استفاده می شود.
یادآوری می کنیم، که نشست بریکس به صورت حضوری در 22 تا 24 اگوست در ژوهانسبورگ برگزار می شود. هفته گذشته دفتر رئیس جمهور افریقای جنوبی اعلام کرد، که رهبران چین، هند، برزیل و افریقای جنوبی در نشست آینده شرکت خواهند کرد. روسیه توسط سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه، نمایندگی خواهد شد. به گفته دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری، ولادیمیر پوتین تصمیم گرفت از طریق ویدئو کنفرانس در این نشست شرکت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала