- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

برگزیده ای از گزارش وزارت دفاع روسیه از عملیات ویژه

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن بیش از 210 نظامی اوکراین در یک شبانه روز خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی وزارت دفاع روسیه در یک نشست توجیهی جدید گفت:
: نیروهای روسیه 4 حمله را در جهت دونتسک دفع کردند، تلفات نیروهای مسلح اوکراین به 210 نظامی و 7 خودروی زرهی رسید.
: نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در حال انجام یک حمله موفقیت آمیز در جهت کوزموفسکی هستند و مواضع سودمندتری را اتخاذ کرده اند.
: نیروهای مسلح روسیه انبار مهمات تیپ 124 دفاع سرزمینی نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه خرسون نابود کردند.
: تلفات نیروهای مسلح اوکراین در روز به 135 پرسنل نظامی در جهت کوپیانسک رسید.
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
برگزیده ای از گزارش جدید وزارت دفاع فدراسیون روسیه از عملیات ویژه
: نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در جهت کراسنولیمانسک تا 3 کیلومتر در امتداد جبهه و 2.7 کیلومتر تا عمق دفاع نیروهای مسلح اوکراین پیشروی کردند.
: نیروهای مسلح روسیه به پست های فرماندهی دو تیپ نیروهای مسلح اوکراین در جمهوری خلق دونتسک حمله کردند.
: در صبح روز 26 جولای، نیروهای مسلح اوکراین حمله خود را در جهت اریخوفسکایا از سر گرفتند، یک حمله گسترده توسط سه گردان تقویت شده با تانک دفع شد.
: نیروهای مسلح فدراسیون روسیه 4 حمله نیروهای مسلح اوکراین را در جهت کراسنولیمانسکی دفع کردند، بیش از 190 پرسنل نظامی، یک انبار مهمات را نابود کردند و اقدامات گروه خرابکاران شناسایی دشمن را متوقف کردند.
: پدافند هوایی روسیه در یک روز 7 گلوله هیمارس، 2 موشک سایه طوفان و 13 پهپاد APU را سرنگون کرد.
: نیروهای مسلح روسیه در جریان نبرد در جهت اریخوف 22 تانک، 10 خودروی جنگی پیاده نظام و 100 نظامی اوکراینی را نابود کردند.
: نیروهای فدراسیون روسیه هر کدام یک حمله را در جهت یوژنو-دونتسک در منطقه نیکولسکی و در زاپروژیا در منطقه رابوتین دفع کردند.
یادآوری می کنیم، که نیروهای اوکراین بیش از یک ماه می شود، که ضد یورش را آغاز کرده و تاکنون هیچگونه پیشرفتی قابل ملاحظه ای بدست نیاورده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала