Roscosmos به BRICS پیشنهاد داد تا ماژول فضایی خود را برای ایستگاه ROS ایجاد کند

© Sputnik / Павел Бедняков /  مراجعه به بانک تصاویر Макет новой российской орбитальной станции на стенде госкорпорации "Роскосмос"
Макет новой российской орбитальной станции на стенде госкорпорации Роскосмос  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2023
عضو شوید
یوری بوریسف، مدیر کل Roscosmos گفت: روسیه به BRICS پیشنهاد داد تا یک ماژول جداگانه برای ایستگاه مداری خود ایجاد کند.
به گزارش اسپوتنیک، یوری بوریسف، مدیر کل Roscosmos گفت: فدراسیون روسیه به BRICS پیشنهاد می کند یک ماژول فضایی تخصصی جداگانه برای ایستگاه مداری روسیه (ROS) ایجاد کند، جایی که کشورهای انجمن می توانند تحقیقات علمی خود را انجام دهند.
وی در نشست کمیته مشترک همکاری در زمینه فضای کشورهای BRICS گفت: می‌خواهم از شرکای بریکس دعوت کنم تا فرصت شرکت در این پروژه را در نظر بگیرند و با متحد کردن نیروها، یک ماژول تمام عیار ایجاد کنند که به عنوان بخشی از ROS، به کشورهای BRICS اجازه می‌دهد تا از امکانات مدار پایین زمین برای اجرای برنامه‌های فضایی ملی خود استفاده کنند. به گفته وی، ROS گام بعدی در توسعه فضانوردی سرنشین دار خواهد بود.
پیش از این، بوریسوف گفت که فدراسیون روسیه به کشورهای آفریقایی پیشنهاد مشارکت در پروژه ROS و ایجاد ماژول های ملی برای این ایستگاه را می دهد. وی بعداً تصریح کرد که روسیه آماده همکاری در چارچوب ایجاد ایستگاه جدید نه تنها با کشورهای آفریقایی است.
اکنون شرکت راکت و فضایی (RKK) Energia در حال انجام طراحی اولیه یک ایستگاه جدید فضایی است که باید در سال 2023 تکمیل شود. فرض بر این است که اولین ماژول ایستگاه جدید فضایی در سال 2027 راه اندازی می شود و فضانوردان می توانند در سال 2028 به آن بروند. انتظار می رود که ساخت و ساز در سال 2032 تکمیل شود.
Космонавт Роскосмоса Сергей Рязанский во время выхода в открытый космос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.06.2022
روسکوسموس مختصات "مراکز تصمیم گیری" غرب را منتشر کرد
ROS باید تا زمان آغاز عملیات انحلال ایستگاه فضایی بین‌المللی (برنامه‌ریزی شده برای 2028-2030)، که علاوه بر روسیه، ایالات متحده، آژانس فضایی اروپا، کانادا و جاپان در آن شرکت می‌کنند، ظاهر شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала