ناتو نمیتواند در بحیره سیاه با روسیه مقاومت کند

© Sputnik / Sergey PetrosyanГвардейский ракетный крейсер Черноморского флота "Москва"
Гвардейский ракетный крейсер Черноморского флота Москва  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2023
عضو شوید
واسیلی دندیکین کارشناس نظامی: قوای بحری بلغاریا و رومانیا آنقدر قدرتمند نیستند و بحیره سیاه آنقدر بزرگ نیست که ناتو بتواند "معامله غلات" را بدون روسیه تمدید کند، کشتی ها را با غلات اسکورت نماید و امنیت آنها را تضمین کند.
به اسپوتنیک گزارش اسپوتنیک، همانطور که واسیلی دندیکین کارشناس نظامی گفت، در اینجا، بالاخره قوای بحری، تنها کشتی‌های نیستند که اتفاقاً به کالیبر مسلح شده‌اند، و اکنون تعداد مناسبی از این کشتی در قوای بحری وجود دارد، با کشتی های تحت البحری - بسیار زیاد. این پایگاه بحری سمت ناروی است.
به گفته وی، قوای بحری روسیه در بحیره سیاه پس از ترکیه در رتبه دوم قرار دارد، اما آنکارا با بستن بر اساس کنوانسیون مونترو، کشتی های بسفر و داردانل را برای همه کشتی های جنگی به صراحت اعلام کرد. با توجه به اهمیت پروژه های مشترک ترکیه با روسیه در زمینه های مختلف، نیازی به جنگ ندارد.
قوای بحری روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2023
قوای بحری کریمه روسیه حاکم بحیره سیاه است
"می خواهم اضافه کنم که وضعیت ساده نیست. و اکنون تحریکات از همه طرف وجود دارد. اوکراین از پهپادها استفاده می کند، چه از سوی خود و چه از پهپادهای هوایی. پهپادهای سطحی مورد اصابت قرار گرفته اند، ما در حال انجام حملات هستیم. و دشمن اکنون عصبی است. اخیراً جلسه ای در ویلنیوس برگزار شد و زلنسکی قبلاً قرار است جلسه ای را برای شما تشکیل دهد. نتیجه یک عصبیت خاص است. من فکر می کنم که همه الزامات رژیم کیف برآورده نخواهد شد. یک محدودیت وجود دارد که متصدیان، هم امریکا و هم بریتانیا دوست آنها، به وضوح نمی روند و به نظر من اکنون لحظه حقیقت از بسیاری جهات در یک عملیات نظامی ویژه فرا می رسد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала