رئیس استخبارات روسیه در مورد آینده بریکس

© Sputnik / Saiid TsarnayevСекретарь Совета безопасности России Николай Патрушев
Секретарь Совета безопасности России Николай Патрушев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2023
عضو شوید
پاتروشف، رئیس شورای امنیت روسیه: بریکس با کار غیر تقابلی خود کشورهای دیگر را جذب می کند.
به گزارش اسپوتنیک،نیکولای پاتروشف، رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت که انجمن بریکس برای بسیاری از کشورها جذاب شده است زیرا هیچ برنامه مقابله یا پنهانی ندارد و پنج کشور بر اساس رویکردهای توافق شده با یکدیگر تعامل دارند.
پاتروشف در نشست نمایندگان عالی کشورهای بریکس مسئول مسائل امنیتی با مشارکت "دوستان بریکس" در ژوهانسبورگ خاطرنشان کرد: بریکس به عنوان یکی از قالب های نوآورانه تعامل بین دولت ها به طور فزاینده ای نقش مهمی پیدا می کند.
Председатель КНР Си Цзиньпин, президент РФ Владимир Путин, президент Бразилии Жаир Болсонару, премьер-министр Индии Нарендра Моди и президент ЮАР Сирил Рамафоза на церемонии фотографирования лидеров БРИКС в международном выставочном центре INTEX Osaka - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.07.2023
روشنگری جمهورى افريقاى جنوبی درباره ای شركت پوتين در نشست بریکس
گفته شده است که در طول سال ها همکاری "پنج" فرهنگ گفتگو شکل گرفته است، روابط باز و اعتماد بر اساس اصول برابری حاکمیتی، احترام به انتخاب مسیر توسعه خود و در نظر گرفتن منافع یکدیگر شکل گرفته است. این به کشورهای ما کمک می کند همیشه زمینه های مشترک و راه حل های قابل قبول دوجانبه را حتی در سخت ترین موضوعات پیدا کنند.
ما شاهد افزایش علاقه کشورهای شرکت کننده در نشست امروز به تعمیق همکاری با "پنج" هستیم. کلید جذابیت برجام برای بسیاری از کشورهای جنوب و شرق جهانی این است که این قالب هیچ گونه دستور کار تقابلی یا پنهانی ندارد. کشورهای که در آن گنجانده شده است، ارتباطات را نه بر اساس اصل رهبر- برده، جایی که کسی بر اساس این دستورالعمل‌ها و رویکردهای سری اضافه شده است، برقرار می‌کند."
به گفته پاتروشف، درهای انجمن برای تعامل با افراد همفکر باز است.
مکرون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2023
مکرون را به اجلاس بریکس اجازه ندادند
وی تصریح کرد: تشکیل حلقه دایمی از دوستان این انجمن با مشارکت طیف وسیعی از کشورها در مذاکرات در چارچوب برجام، به تحکیم تلاش‌های اکثریت جهانی برای حل مشکلات مشترک توسعه و غلبه بر چالش‌های کنونی در حوزه‌های مختلف از جمله امنیت کمک می‌کند.
بریکس برازیل، روسیه، هند، چین و افریقای جنوبی را متحد می کند. تعدادی از کشورهای دیگر از جمله ارجنتاین، ایران و به گفته وزارت خارجه چین، اندونزیا، ترکیه، عربستان سعودی و مصر قصد دارند به این بلوک اقتصادی بپیوندند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала