بیانیه وزارت خارجه روسیه در مورد حملات اوکراین به مسکو و کریمه

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Отдыхающие в парке "Зарядье" в Москве
Отдыхающие в парке Зарядье в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه از تپ و تلاش ها برای حمله به اهداف در مسکو با استفاده از دو هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع فدراسیون روسیه، اوایل صبح روز 24 جولای، تلاش های برای حمله به اهدافی در مسکو با استفاده از دو هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی صورت گرفت. همه آنها با جنگ الکترونیک سرکوب و سقوط کردند. تلفات جانی یا خسارت جدی نداشت. دو ساختمان غیر مسکونی آسیب دیدند.
در 24 جولای، یک هواپیمای بدون سرنشین از نوع هلیکوپتر بدون مواد منفجره به قلمرو قبرستان مرکزی منطقه زلنوگرادسکی مسکو سقوط کرد.
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.07.2023
بیانیه وزارت دفاع روسیه در مورد مناطق خطرناک بحیره سیاه
در شب 24 جولای، تلاش رژیم کیف برای حمله به تاسیسات در کریمه با 17 پهپاد نیز خنثی شد. 14 پهپاد با استفاده از جنگ الکترونیکی سرکوب شدند، 11 فروند از آنها در بحیره سیاه سقوط کردند، سه فروند دیگر در قلمرو شبه جزیره ساقط شد.
اوکراین مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است. رئیس وزارت توسعه دیجیتال کشور، ام. فدوروف، علناً دخالت رژیم زلنسکی در آنها را تأیید کرد و گفت که کیف به چنین سورتی پروازها ادامه خواهد داد و تعداد آنها افزایش خواهد یافت.
وزارت خارجه روسیه در این بیانیه ذکر می کند: ما آنچه را که رخ داد، استفاده دیگری از روش های تروریستی توسط رهبری نظامی-سیاسی اوکراین، ارعاب مردم غیرنظامی می دانیم. این حملات هیچ معنای نظامی نداشت. ما این جنایت دیگر رژیم کیف را به شدت محکوم می کنیم. ما از سازمان های بین المللی می خواهیم که ارزیابی مناسبی از آن ارائه کنند.
جناح روسی این حق را دارد که اقدامات تلافی جویانه سختی انجام دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала