پایان رزمایش روسیه و چین در دریای جاپان

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Корабли ВМФ РФ и Китая на совместных учениях России и Китая в Японском море
Корабли ВМФ РФ и Китая на совместных учениях России и Китая в Японском море - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2023
عضو شوید
رزمایش روسیه و چین "شمال. همکنشی-2023" در دریای جاپان به پایان رسید.
به گزارش اسپوتنیک، بخش پشتیبانی اطلاعات ناوگان اقیانوس آرام روسیه گزارش داد: رزمایش مشترک دریایی روسیه و چین "شمال. همکنشی-2023" در دریای جاپان به پایان رسید.
رزمایش مشترک دریایی روسیه و چین "شمال. همکنشی-2023" که از 20 تا 23 جولای برگزار شد. هدف اصلی آن تقویت همکاری دریایی بین فدراسیون روسیه و جمهوری خلق چین، حفظ ثبات و صلح در منطقه آسیا و اقیانوسیه بود.
Вертолет и корабли ВМФ на совместных учениях России и Китая в Японском море - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2023
چندرسانه ای
مانور نظامی مشترک روسیه و چین در دریای جاپان
نیروی دریایی روسیه خاطرنشان کرد: در جریان اقدامات عملی مشترک، ملوانان دو کشور وظایف ضد زیردریایی و رزم دریایی، پدافند هوایی، اسکورت دریایی و هوایی کشتی‌ها را انجام دادند و مهارت‌های خود را در سازمان‌دهی حفاظت و دفاع از ناوها در هنگام لنگر انداختن در جاده‌ای بدون حفاظت ارتقا دادند.
در این رزمایش در مجموع حدود 20 تمرین رزمی شامل شلیک توپخانه مشترک به اهداف دریایی، ساحلی و هوایی انجام شد.
نیروی دریایی روسیه از سوی کشتی‌های بزرگ ضد زیردریایی ناوگان اقیانوس آرام "ادمیرال تریبوتس" و "ادمیرال پانتیلیوف" ناوهای "قهرمان فدراسیون روسیه علدار زیدینژاپوف" و "گریمیاشی" و همچنین کشتی‌های پشتیبانی حضور داشت.
از نیروی دریایی جمهوری خلق چین، ناوشکن‌های سی سی هار و گویاین، کشتی‌های گشتی زوژانگ و ریژو و کشتی تدارکاتی یکپارچه تیاهو در این رزمایش شرکت داشتند.
همچنین بیش از 30 فروند هواپیمای نیروی دریایی ارتش دو کشور از آن میان هواپیماهای ضد زیردریایی و بالگرد، جنگنده رهگیر از دو طرف در این رزمایش حضور داشتند. پس از پایان رزمایش، ناوهای روسیه و چین به سوی ولادی وستوک حرکت کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала