- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

فرمانده گروهک "مرکز" کارایی گلوله های ناتو را ارزیابی کرد

© Photo / Public domain/Dori WhippleПоддоны со 155-мм снарядами на военном складе в штате Кентукки, США
Поддоны со 155-мм снарядами на военном складе в штате Кентукки, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2023
عضو شوید
فرمانده گروه مرکز گفت: جنگ افزارهای ناتو با ترکش که از سوی نیروهای مسلح اوکراین استفاده می شود، بی اثر است.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال اندری موردویچف، فرمانده گروه مرکز و در سکوی دیده بان گفت، که جنگ افزارهای ترکش ناتو که از سوی سربازان اوکراینی استفاده می شود برای یک ضد حمله بی اثر است.
Президент РФ Владимир Путин на пленарном заседании Петербургского международного экономического форума (16 июня 2023). Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2023
پوتین: روسیه انباشته های کافی از جنگ افزارهای خوشه ای دارد
پیش از این گزارش شده بود، که نیروهای اوکراینی دارای مهمات M30A1 برای هیمارس میلرز امریکایی هستند که سرجنگی آن حاوی بیش از 180000 گلوله کوچک تنگستن است که هر کدام به قطر چند میلی متر است.
موردویچف گفت: "دیروز آنها به اصطلاح از مهمات خوشه ای میلی متری تبلیغ شده در اینجا استفاده کردند. برای نیروهای ما، برای لشکر 90، برای لشکر 76. کاربرد تاثیر انبوه بود. اما نتیجه قطعی حاصل نشد. من می گویم چنین مهماتی برای دشمن هیچ اثری ندارد. پر سر و صدا، گرد و غبار، روش های ابتدایی پدربزرگ قدیمی استحکام بخشی را به طور کامل و حفاظت زرهی یعنی بی اثر ذخیره کنید".
به گفته وی، در اوکراین گلوله های تکه تکه شده با قابلیت انفجار 150 میلی متری تمام شده است و مهمات خوشه ای در مقایسه با آنها در عملیات تهاجمی کمتر موثر هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала