جنگ افزارهای کهنه ای هم پیمانان غربی چه اندازه می تواند به نیروهای مسلح اوکراین آسیب برساند

© AP Photo / Evgeniy MaloletkaУкраинские военнослужащие ведут огонь из гаубицы M777
Украинские военнослужащие ведут огонь из гаубицы M777 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2023
عضو شوید
یک رسانه ای امریکایی نوشت، که جنگ افزارهای کهنه ای ارائه شده به نیروهای مسلح اوکراین می تواند به تجهیزات آنها آسیب برساند و جنگجویان را زخمی کند.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله‌ای در نیویورک تایمز آمده است: گلوله‌ها و موشک‌های کهنه ای که از سوی متحدان به اوکراین عرضه می‌شوند، می‌توانند به تجهیزات نظامی کیف و همچنین زخمی شدن سربازان نیروهای مسلح اوکراین آسیب برسانند.
به نوشته این روزنامه، جنگ افزارهای فرستاده شده از کشورهای متحد با کمبود مواجه است. در همان زمان، متحدان پوسته های مختلفی را عرضه می کنند که دقت آنها می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. این منجر به این واقعیت می شود که توپخانه اوکراین مجبور است از مهمات بیشتری برای ضربه زدن به اهداف استفاده کند.
Военнослужащие разгружают боевые танки M1 Abrams в Германии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2023
تظاهرات در نورنبرگ در برابر فرستادن جنگ افزار به اوکراین
افزون بر این، گلوله ها و راکت های قدیمی ارسال شده در برخی موارد می تواند به تجهیزات اوکراینی آسیب برساند و حتی به جنگجویان هم آسیب برساند.
یکی از فرماندهان گردان/کندک اوکراینی شکایت کرد: "اکنون این یک مشکل بسیار بزرگ است".
یادآوری می کنیم، که روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد، که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
کرملین اعلام کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمکی نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف همچنین اظهار داشت، که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، "شامل نه تنها تامین تسلیحات، بلکه همچنین آموزش پرسنل... در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها" دخالت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала