ادیسه شهر مشهور اوکراین سقوط می کند

© Sputnik / R. Yakimenko /  مراجعه به بانک تصاویر На пляже в Лузановке, Одесса, Украинская ССР, 1980 год
На пляже в Лузановке, Одесса, Украинская ССР, 1980 год - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2023
عضو شوید
دیویس دگروال متقاعد ایالات متحده: تکتیک های جدید قوای مسلح اوکراینی علیه روسیه به شکست مواجه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، دانیل دیویس دگروال امریکایی طی مقاله‌ای میگوید: اوکراین تکتیک‌های خود را در میدان جنگ از "خسته کردن" دشمن به استفاده از گروه‌های کوچک پیاده نظام برای نفوذ به مواضع دفاعی روسیه تغییر داده است، اما هنوز به آنها کمک نمی‌کند و در نهایت ممکن است منجر به سقوط شهرهای اساسی اوکراین شود.
Сотрудники полиции во время проведения акции в Афинах, посвященной десятой годовщине убийства студента Алексиса Григоропулуса полицейским - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2022
عاجل: انفجار قوی شهر ادیسه را تکان داد
مشکل کیف این است که این "رویکرد" تقریباً به طور قطع شکست خواهد خورد. جغرافیای تمام این منطقه اوکراین از نقطه نظر نظامی با زمین های مسطح باز با جنگل های پراگنده مشخص می شود و از آنجایی که روسیه آسمان را تحت کنترل و تعداد قابل توجهی پهپاد دارد، هر بار که سربازان اوکراینی به فضای باز می روند، بلافاصله در معرض حملات قوای توپچی یا هاوان قرار می گیرند.
دیویس افزود ،هر چقدر هم که برای حامیان اوکراین ناخوشایند به نظر برسد، معقول ترین راه حل کیف، آغاز مذاکرات است که می تواند بقایای "آزادی و قلمرو" اوکراین را حفظ کند.
این کارشناس در پایان گفت: حتی این تضمین برای پیروزی نیست، اما هر چه اوکراین چنین راه‌حلی تأخیر بیشتری داشته باشد، احتمال اینکه روسیه در تابستان یا خزان امسال به حملات خود ادامه دهد، حتی شاید خارکف یا ادیسه را ​​تصرف کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала