سفارت روسیه در واشنگتن: ایالات متحده مسئول حمله قوای مسلح اوکراین به خبرنگاران روسی است

© Sputnik / Konstantin Mikhalchevsky /  مراجعه به بانک تصاویر روستیسلاو ژوراولف، خبرنگار نظامی ریانووستی
روستیسلاو ژوراولف، خبرنگار نظامی ریانووستی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2023
عضو شوید
ایالات متحده مسئول حمله قوای مسلح اوکراین با گلوله های خوشه ای به خبرنگاران روسی که منجر به کشته شدن خبرنگار ریانووستی شد، است.
به گزارش اسپوتنیک، سفارت روسیه در واشنگتن اعلام کرد که ایالات متحده مسئول حمله قوای مسلح اوکراین به خبرنگاران روسی با مهمات خوشه‌ای است که منجر به کشته شدن روستیسلاو ژوراولف، روزنامه نگار ریانووستی شد.
در بیانیه سفارت آمده است: "مقامات امریکایی به جامعه جهانی اطمینان دادند که اوکراینی ها از این ابزار "به طور انتخابی و مسئولانه" استفاده خواهند کرد. بی اعتبار بودن این کلمات برای همه آشکار است. استفاده از سلاح های خوشه ای توسط رژیم کی‌یف علیه غیرنظامیان تایید می کند که واشنگتن در حال از دست دادن کنترول بر دست نشانده های خود است. قوای مسلح اوکراین به دلیل شرایط سخت در جبهه آنقدر مستأصل هستند که به سمت وحشیانه ترین کارها می روند. امریکا مسئول طولانی شدن درگیری و تلفات جدید در میان شهروندان صلح آمیز است."
در این بیانیه آمده است: "این هیئت دیپلماتیک تاکید کرد که روستیسلاو ژوراولف در نتیجه حمله قوای مسلح اوکراین با مهمات خوشه ای کشته شده است. رادیکال های اوکراینی از این گلوله ها در مناطق و شهرهای کشورمان استفاده می کنند و خانه های غیرنظامیان را ویران می کنند. این همان سلاح هایی است که کیف از ایالات متحده دریافت می کند."
Военкор РИА Новости Ростислав Журавлев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2023
سوریه قتل خبرنگار نظامی ریانووستی را به شدت محکوم کرد
در اخیر این پیام آمده است: "هیئت دیپلماتیک برای همکاران مجروح که در کنار ژوراولف بودند آرزوی بهبودی عاجل کرد و درگذشت خبرنگار را تسلیت گفت. سفارت روسیه در واشنگتن عمیقاً به خانواده و دوستان ژوراولف ابراز همدردی می کند. روستیسلاو ایگورویچ یک قهرمان واقعی زمان ما است. او بدون ترس جنایات نازی های کی‌یف را پوشش داد و کارهای زیادی انجام داد تا جهان حقیقت را در مورد شیطان باورنکردنی که فدراسیون روسیه در جریان یک عملیات نظامی ویژه با آن می جنگد بداند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала